واکنش نیمار به شایعه بازگشت به بارسلونا/ شکستن رکورد استیون جرارد توسط محمد صالح/ آمار فاجعه بار کونته در لیگ قهرمانان اروپا

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آمار فاجعه بار کونته در لیگ قهرمانان اروپا

در حالیکه اینتر می توانست با پیروزی در مسابقه دیشب برابر شاختار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما شاگردان آنتونیو کونته در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند تا یک شانس بزرگ را از دست داده باشند و در قعر جدول گروه خود قرار گیرد.
نراتزوری برای دومین سال پیاپی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما با این تفاوت که آنها امسال حتی نمی توانند به رقابت‌های لیگ اروپا نیز راه پیدا کنند.
طی سال‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به نتایج ضعیف تیم های آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان اروپا مطرح شده است و آمار نیز نشان می‌دهد که نتایج تیم های تحت هدایت سرمربی ایتالیایی در این تورنمنت فاجعه‌بار بوده است.
 در واقع کونته به عنوان سرمربی چلسی و اینتر طی 15 مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها سه پیروزی به دست آورده است و با شش تساوی و شش شکست روبرو شده که آماری بسیار بد محسوب می شود.
همچنین با احتساب دوران حضور در یوونتوس، چلسی و اینتر کونته مجموعا آمار 12 پیروزی ، 11 تساوی و 11 شکست را در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است.

شکستن رکورد استیون جرارد توسط محمد صالح

شب گذشته لیورپول در آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میتلند رفت که این بازی در پایان با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا شاگردان یورگن کلوپ با 13 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی مسابقات شوند.
 در دیدار شب گذشته بین دو تیم میتلند و لیورپول یک اتفاق ویژه برای ستاره مصری قرمزهای آنفیلد رخ داد؛ جایی که محمد صلاح تک گل تیمش را به ثمر رساند و این موضوع باعث شد که او با 22 گل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول تبدیل شود و رکورد استیون جرارد افسانه ای را بشکند.
صلاح بعد از پایان بازی در واکنش به این رکورد شکنی گفت: " بهترین گلزن باشگاه بودن احساسی فوق العاده است. این چیزی است که من به آن افتخار می کنم. من باید به این کار ادامه دهم، گل‌های بیشتری بزنم و فاصله ام را با دیگران بیشتر کنم. من تمام مدت سعی می کنم تا گل بزنم و به تیم برای پیروزی در مسابقات کمک کنم. میتلند عملکرد خوبی از خود ارائه داد اما مهمترین چیز این بود که به مرحله بعد صعود کردیم و این مسابقه یک تمرین خوب برای ما به حساب می آمد."

فلیک: سال قابل توجهی داشتیم

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در آخرین بازی مرحله گروهی موفق شد با دو گل لوکوموتیو مسکو را شکست دهد تا با اقتدار کامل و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شود.
 هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: " 2020 یک سال قابل توجه برای ما در لیگ قهرمانان اروپا بود. در تابستان با یک موفقیت چشمگیر روبرو شدیم و می خواستیم که در دیدار مقابل لوکوموتیو با یک پیروزی به آن پایان دهیم.
مقابل لوکوموتیو خیلی خوب دفاع کردیم و خوشحالیم که نیکلاس سوله موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی ما را به گل برساند. از ابتدا این یک بازی دشوار برای ما بود اما بعد از اینکه به گل رسیدیم می دانستیم با توجه به دفاعی که انجام دادیم می توانیم پیروز شویم."
 بازگشت آلفونسو دیویس: " او خوب تمرین کرد و آماده است. آلفونسو می تواند به طور کامل بازی کند و از بازگشت بسیار خوشحال است. او کیفیتی را برای ما به ارمغان می آورد که کمی آن را از دست داده بودیم بنابراین از بازگشتش بسیار خوشحالیم."

گواردیولا: دو روز برای فکر کردن به دربی وقت داریم

دیشب آخرین بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در یکی از آنها منچستر سیتی موفق شد با سه گل تیم فرانسوی مارسی را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد شاگردان پپ گواردیولا با 16 امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی مسابقات شوند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی درباره عملکرد تیمش گفت: " من واقعاً از شیوه بازی مان که بدون استثنا در همه بازی ها به آن روش عمل کردیم، بسیار خوشحال هستم. ما گل زدیم و تعداد گل های کمی دریافت کردیم. اکنون وقت جشن گرفتن است و بعد به لیگ برتر و دربی فکر می‌کنیم. ما دو روز فرصت داریم تا به این بازی مهم فکر کنیم."
 وضعیت سرخیو آگوئرو: " غریزه او برای گلزنی همیشه وجود خواهد داشت. سرخیو دو یا سه جلسه تمرین کرد و واکنش او نیز بسیار خوب بود. او مقابل مارسی 25 دقیقه بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند اما همه چیز مرحله به مرحله پیش می رود. مهم ترین چیز این است که واکنش بعدی او چگونه خواهد بود."

 الخلیفی: هم نیمار تمدید می‌کند، هم امباپه

یکی از بزرگترین دغدغه های پی اس جی تمدید با ستاره های بزرگش است. نیمار و کیلیان امباپه تنها تا ژوئن 2022 قرارداد دارند و به خصوص اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی امباپه و انتقالش به رئال نیز به گوش می رسد.
سران باشگاه پاریسی علی رغم شایعات اما پا پس نکشیده اند و چندی پیش لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه تایید کرد که مذاکرات با هر دو بازیکن را جدی تر پیگیری می کنند.
نیمار پس از هت تریک برابر باشاک شهیر گفت که به جدایی از پی اس جی اصلا فکر نمی کند.
ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی هم در پاسخ به سوالی در مورد تمدید با نیمار و امباپه به رادیو مونته کارلو گفت:« مذاکره با نیمار و امباپه را شروع کرده ایم و این گفت و گوها محرمانه هستند. به شخصه حس خوبی دارم و مطمئنم که هر دو تمدید خواهند کرد. هر دو دوست دارند در پی اس جی بمانند.»
 لازم به ذکر است که قرارداد نیمار و امباپه تا 2022 اعتبار دارد.

واکنش نیمار به شایعه بازگشت به بارسلونا

هت تریک نیمار و دبل کیلیان امباپه باعث شد پاری سن ژرمن با پنج گل باشاک شهیر را مغلوب کرده و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. نیمار هفته گذشته در مصاحبه ای مدعی شد فصل بعد دوست دارد با لیونل مسی همبازی شود تا شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا شکل گیرد، اما ستاره برزیلی امشب این اخبار را تکذیب کرد.
نیمار به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که برای دو تیم (بارسلونا و پاری سن ژرمن) حداقل 20 گل در این مسابقات به ثمر می‌ رساند. نیمار بهترین گلزن برزیلی لیگ قهرمانان اروپا است و در میان بازیکنان آمریکای جنوبی تنها مسی بیشتر از او موفق به گلزنی شده است.
نیمار گفت: "من اینجا در پاریس بسیار خوشحالم و در این باشگاه و در کنار هم تیمی هایم به طور کامل رضایت دارم. ایده ترک پاری سن ژرمن حتی به ذهن من هم خطور نمی کند. ما باید در مورد تمدید قراردادم با باشگاه صحبت کنیم. ما رابطه بسیار خوبی داریم، من بسیار خوشحالم و در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

زیدان: هرگز الکس فرگوسن رئال نمی‌شوم

رئال مادرید که هفته پیش و در پی شکست 2-0 از شاختار در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشت و زین الدین زیدان نیز سایه اخراج را بالای سر خود می دید، ابتدا با برتری در زمین سویا روحیه گرفت و سپس امشب با برتری 2-0 بر گلادباخ توانست به عنوان تیم اول راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. هر دو گل رئال را کریم بنزما با ضربه سر به ثمر رساند.
زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« به طرز فوق العاده ای خوشحالم. هدف ما پیروزی و صعود بود و در نهایت اول گروه هم شدیم. نمایشی استثنایی و تماشایی داشتیم و از دقیقه یک تا 90 تمرکزمان را حفظ کردیم. فکر می کنم این کامل ترین بازی فصل ما بود و از هر نظر عالی بودیم.»
الکس فرگوسن رئال مادرید:« خیر؛ هرگز فرگوسن رئال نخواهم شد و از این مطمئنم. می خواهم از کاری که انجام می دهم لذت ببرم و حقیقتا نمی دانم تا چه زمانی سرمربی رئال خواهم بود و به آن فکر هم نکرده ام. خوش شانسم که مربی رئال هستم و دوست دارم در روزها و مقاطع دشوار نیز در رئال باشم. مدت هاست در اسپانیا و مادرید هستم و هنوز می خواهم به عنوان مربی رئال ادامه بدهم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1083635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =