مشارکت ۱۵۰ نفری دانشجویان و کارکنان در جشنواره «از حماسه تا حماسه»/ تولید محتوای مجازی در حماسه «۲۲ گلان»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: تا کنون ۱۵۰ نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در یک یا چند مرحله از جشنواره از حماسه تا حماسه شرکت کرده‌اند و حضور فعال داشته‌اند.

قباد میمنت آبادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره «از حماسه تا حماسه» اظهارکرد: درحال حاضر از طریق‌های راه‌های متعدد برای شرکت در جشنواره از حماسه تا حماسه، اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است. همچنین به استادان گروه معارف اعلام کرده‌ایم به دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره، علاوه بر اعطای جوایز، نمره خاصی را برای افزایش انگیزه آن‌ها در نظر بگیرند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان علاوه بر ۷ بخش جشنواره از حماسه تا حماسه، بخش دیگری را با عنوان «۲۲ گلان» به آن اضافه کرده است که از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اردیبهشت سال آینده مصادف با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان را در برمیگرد. به ۱۰ نفر برندگان شرکت کننده در بخش هشتم جشنواره از حماسه تا حماسه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

میمنت آبادی ادامه داد: تا بدین لحظه ۱۵۰ نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در یک یا چند مرحله از جشنواره از حماسه تا حماسه شرکت کرده‌اند و حضور فعال داشته‌اند. بیشتر محتوای تولید شده برای این جشنواره، با محوریت ۱۶ آذرماه مصادف با روز دانشجو بوده است که شامل تولیداتی از قبیل کپشن، عکس نوشته، پادکست صوتی و کلیپ می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی برای اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: جدای از جشنواره از حماسه تا حماسه، در زمینه تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار خواهیم داد که در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان درباره آن تصصیم گیری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری یک وبینار در سه سطح دانشجویی، کارکنان و استادان در زمینه تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، یکی از برنامه‌هایی است که برای اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ اسلام در نظر گرفته‌ایم. برنامه‌های فرهنگی دیگری در این روز در نظرگرفته شده است که در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =