پروین: پرسپولیس سوار بازی بود و باید قهرمان می‌شد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: اولسان تیمی نبود که ما مقابل این تیم پیروز نشویم و پرسپولیس در دیدار فینال سوار بازی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی پروین که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با نتیجه‌ای که رقم خورد هیچ چیزی از ارزش بچه‌ها کم نمی‌شود. در این بازی داور کم لطفی کرد و می‌توانست پنالتی اول را نگیرد ولی پنالتی دوم صد در صد پنالتی بود. اولسان تیمی نبود که آن را شکست ندهیم و پرسپولیس سوار بازی بود. حریف 11 نفره دفاع می‌کرد. پرسپولیس در شرایط سختی به فینال رسیده و امروز کسی را نداشت که تعویض کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اشتباه مهدی شیری در خطای پنالتی دوم اظهار داشت: یک دفاع باتجربه نباید این کار را انجام دهد. مهاجم حریف هرکسی که می‌خواهد باشد ولی این کار اشتباه بود. در فوتبال این صحنه‌ها پیش می‌آید و برای گل زدن یک نفر باید اشتباه کند. گل اول پرسپولیس نیز با اشتباه دفاع حریف به ثمر رسید و درست نیست همه تقصیرها را گردن شیری بیندازیم.

پروین گفت: . اگر VAR نبود دو پنالتی گرفته نمی‌شود ولی الان گرفته شد و فکر می‌کنم داور مقداری به سمت آنها می‌چربید.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در این مسابقات هر گلی که خورد پنالتی بوده و این موضوع دفاع خوب این تیم را نشان می‌دهد. 50 درصد فوتبال شانس است، اگر حامد لک در نیمه اول پنالتی را در برگشت گل نمی‌خورد ما الان پیروز بودیم. اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد برای بحث ملی ما هم خیلی بود. با این حال خواهش می‌کنم در سایت‌ها و فضای مجازی به شیری و دیگران توهین و فحاشی نشود، چرا که فوتبال برد و باخت دارد.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: الان سمیعی به باشگاه آمده و می‌خواهد پول به باشگاه بیاورد و با حضور شکوری که کار اجرایی در فدارسیون کرده، امیدوارم مشکلات برطرف شود. هر سال در پرسپولیس و استقلال مشکل پول داریم و اگر پول باشد و بازیکنان سر موقع پول بگیرند مثل این بازی چشم‌شان را هم جلوی توپ می‌گذارند.

پروین یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم تا لیگ قوی و تیم ملی بهتری داشته باشیم و در جام جهانی هم رشد کنیم. متاسفانه تیم‌های ایرانی پول ندارند. من قبلا به آقای روحانی گفتم که 500 میلیارد تومان برای این 16 تیم کنار بگذارید، ایشان گفتند باید فوتبال خصوصی شود و الان پرسپولیس را 300 میلیارد قیمت گذاری می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =