رونمایی از اپلیکیشن تخصصی دانشکده علوم انسانی واحد شهرکرد

همزمان با هفته پژوهش از اپلیکیشن تخصصی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در آیین رو نمایی از این اپلیکیشن تخصصی، با اشاره به نقش امروزی رسانه های دیجیتال در فضای آموزشی و دانشگاه ها، اظهار داشت: در شرایط امروزی، اپلیکیشن ها نقش بسیار مهمی در سهولت و سرعت بخشیدن به یادگیری دارند، می توانند آینده آموزشی دانشگاه ها را تحت تاثیر قرار دهند.

ابراهیم رحیمی اظهار کرد: اپلیکیشن ها به دلیل اینکه به دانشجویان و دانش آموزان این امکان رامی دهد که موارد مورد نیاز آموزشی خود را به آسانی بیابند و در کنار دوره های درسی از آنها استفاده کنند، به سرعت در بین دانشجویان و فضای دانشگاه ها رواج یافته است و این اقبال، فرصت خوبی در جهت طراحی اپلیکیشن های مناسب، به طراحان خواهد داد.

در این مراسم مهسا منوچهری ‌شهرضا، طراح اپلیکیشن تخصصی دانشکده علوم انسانی و مدیر عامل هسته فناور هدهد آکام مستقر در مرکزرشد واحدهای فناوردانشگاه آزاداسلامی واحد شهرکرد گفت: این شرکت، علاوه ‌بر طراحی اپلیکیشن دانشکده علوم انسانی، اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن‌های تخصصی دیگر درحوزه کودکان نظیر اپلیکیشن تخصصی داستان گویا برای کودکان کرده است.

به گفته طراح اپلیکیشن تخصصی دانشکده علوم انسانی واحد شهرکرد، این اپلیکیشن به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به امور آموزشی، پژوهشی و دانشجویی لازم طراحی و ساخته شده است.

هماهنگی ورود به سامانه های مختلف آموزشی و پژوهشی، امکان دانلود جزوات درسی، معرفی منابع، ورود به کلاس های مجازی وجلسات آنلاین، امکان دسترسی به آیین نامه ها و بخشنامه های مختلف و برخورداری از خدمات مشاوره ای، ترجمه و رزرو غذا و ... برخی از خدمات این اپلیکیشن است.

از نظر علمی و اجرایی، اپلیکیشن حاضر برای کلیه جامعه دانشگاهی کشور نیز قابل استفاده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =