افتتاح نخستین مدرسه عالی مهارتی کسب‌وکار در واحد شهرکرد

نخستین مدرسه عالی مهارت آموزی کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، همزمانَ با هفته پژوهش افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در آیین افتتاحیه مدرسه کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: امروز در راستای رسالتی که دانشگاه های نسل سوم عهده دار هستند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، با راه­اندازی مدرسه عالی مهارت آموزی کسب و کار، در تلاش است تا به نوعی فرصت کسب حرفه و مهارت آموزی و صدور گواهینامه حرفه ایی را برای نسل جوان در استان چهارمحال و بختیاری  فراهم کند.

ابراهیم رحیمی در ادامه افزود: وظایف و اهداف مدرسه عالی مهارت آموزی کسب و کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تربیت نیروهای متخصص و کارآفرین مورد نیاز صنایع و مشاغل حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، طراحی شیوه های نوین آموزش متناسب با نیازهای بازار کار، ارائه دوره های تخصصی کاربردی با همکاری مراکز  فنی و حرفه ای و استادکاران متخصص و ایجاد و توسعه دوره های بین رشته ای کاربردی است.

وی بیان کرد: امروزه تنها رسالت دانشگاه ها آموزش محور بودن نیست، بلکه راه اندازی و ارتقای کسب و کار بر اساس فرهنگ مردم هر منطقه در کنار مدیریت و رشد و ارتقای کسب و کار، براساس استانداردهای جهانی و تحولات در کسب و کارها از دیگر وظایف دانشگاه ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تاکید کرد: آموزش های حرفه ای، ارتقای توانایی و مهارت های فردی با همکاری دانشگاه، سازمان فنی و حرفه ای، صنایع و مشاغل، دانشگاه ها را به سمت مهارت محوری سوق می دهد.

 رحیمی عنوان کرد: مدرسه کسب وکار و یا business school یک موسسه در سطح دانشگاهی است که مدرک مدیریت کسب وکار (Business Administration)را به دانشجویان ارائه می دهد.

وی مطرح کرد: در مدارس عالی مهارت آوزی  کسب و کار دروس حسابداری، مدیریت، استراتژی، اقتصاد، کارآفرینی، مالی، مدیریت منابع انسانی، علم مدیریت، سیستم های اطلاعات مدیریت، تجارت بین المللی، تدارکات، لجستیک، بازاریابی، روانشناسی سازمانی، رفتارسازمانی، روابط عمومی، روش تحقیق آموزش داده می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084827

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =