پیروزی بایدن تاثیری در اقتصاد ما ندارد

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار هر زمان که جلسه دارد یک کالایی را گران می‌کند، گفت: این ستاد را که اصناف و بسیج تشکیل نمی‌دهند، این ستاد متشکل از دولتی‌ها هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور درباره علل گرانی‌های اخیر، گفت: درصد بالایی از گرانی‌هایی که اکنون شما می‌بینید مربوط به دستگاه‌های متصدی در این خصوص است اما این گرانی را تقصیر اصناف و بازاریان می‌اندازند که خودشان پاسخگو نباشند.

وی با بیان اینکه کمبود نهاده‌های دامی ربطی به بازاریان ندارد، افزود: گرانی لبنیات هم مستثنی از این نیست، ستاد تنظیم بازار هر زمان جلسه دارد یک کالایی را گران می‌کند. این ستاد را که اصناف و بسیج تشکیل نمی‌دهد و این ستاد متشکل از دولتی‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: مغازه داران واسطه‌گر هستند و با سود مشخصی اجناس را می‌فروشند، البته قصوراتی هم از جانب بازاریان هست اما درصد آن بسیار پایین است. به طور مثال یک کاسبی مرغ را به جای ۳۴ تومان، ۳۴,۲۰۰ تومان می‌فروشد و ناظران با دوربین حضور پیدا می‌کنند و می‌گویند که چرا ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشتید و دیگر کسی نمی‌پرسد که قیمت ۲۴ تومان چرا تبدیل به ۳۴ تومان شد.

حسن پور با بیان اینکه باید قدردان زحمات بازاریان باشیم. گفت: اصناف و بازاریان هم پناهی جز بسیج ندارند؛ این سردرگمی در اقتصاد را مرتب به جاهای دیگر ربط می‌دهند مثل انتخابات آمریکا و نتایج آن، در صورتی که به نظر من هیچ تأثیری بر اقتصاد ایران نخواهد داشت. عمده مشکلات به دلیل مسائل و مشکلات دولتی است.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1084904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =