انجمن علمی مهندسی پزشکی واحد دزفول در استان خوزستان برگزیده شد

انجمن علمی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بعنوان برترین انجمن علمی استان خوزستان برگزیده شد و به هشتمین جشنواره کشوری فرهیختگان راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دبیر انجمن علمی مهندسی پزشکی گفت: انجمن علمی مهندسی پزشکی با استعانت از پروردگار متعالی و با تلاش و خرد جمعی مجموعه گروه آموزشی مهندسی پزشکی واحد دزفول شامل اساتید محترم و دانشجویان و همچنین حوزه  پژوهشی واحد برنامه های متنوع علمی را در سطح واحد دزفول برگزار کرده است. همچنین  گزارشات فعالیت های انجمن علمی را از سال 97 تا به کنون گرد آوری و جهت ارزیابی سالانه در اختیار شورای پژوهشی استان قرار داده‌ایم که پس از بررسی شاخص های علمی و آموزشی توانسته ایم به لطف خداوند بعنوان انجمن علمی برتر استان خوزستان انتخاب شویم و در همین راستا منجر به راهیابی انجمن علمی مهندسی پزشکی واحد دزفول به جشنواره ملی فرهیختگان شده است.

 علی آچاک در ادامه افزود: انجمن علمی مهندسی پزشکی با برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی ، همایش ملی مهندس پزشکی ، نشست های تخصصی، شرکت در نمایشگاه های استانی ، ساخت پروژههای آزمایشگاهی ، بازدید های علمی درون و برون استانی، سخنرانی علمی و مسابقات علمی نظیر پژوهش و ارائه در 3 دقیقه که برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. در راستای توانمند سازی مهارت های مهندسی دانشجویان گروه مهندسی پزشکی واحد  800 دانشجو فعال و علاقه مند نیز فعالیت دارند. 

علی حیدری مقدم مدیر خدمات پژوهشی واحد دزفول در این خصوص افزود: ماهیت بالقوه انجمن علمی در ساختار دانشگاه میتواند بعنوان بازویی محرک جهت ارتقا دانش علمی و عملی دانشجویان ایفا نقش کند و همینطور در عرصه مهارت های فردی میتواند دانشجویان را جهت ورود به بازار کار پس از دانش آموختگی آماده و مهیا کند. اما قطعا شکوفایی این پتانسیل در دانشگاه نیازمند تعامل دو طرفه ما بین دانشجویان گرامی و دانشگاه میباشد. که حوزه پژوهشی واحد در این خصوص اعلام کمال همکاری را خواهد داشت.

 علی آچاک در پایان اشاره کرد: قطعا موفقیت زمانی حاصل می‌شود که تمامی اعضا و عناصر یک مجموعه با تلاش و همفکری در یک مسیر با هدف واحد و اراده استوار گام برداشته باشند به همین منظور بر خود لازم میدانم که از زحمات و همکاری تمامی اعضای انجمن علمی مهندسی پزشکی ، اساتید محترم ( عادلی ،  بیرموند ، کرمی) و دانشجویان گروه مهندسی پزشکی واحد دزفول ،مدیر گروه مهندسی پزشکی ( هدیه زاده) ، حوزه پژوهشی واحد (حیدری مقدم) ، معاونت علمی واحد (صافی) و همچنین ریاست محترم واحد ( افروس) که در این دستاورد علمی نقش بسزایی ایفا کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. و همچنین سلامتی ، سعادت و موفقیت روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.

لازم بذکر است که انجمن علمی مهندسی پزشکی در سال 97 جز انجمن های برتر واحد دزفول و  سال 98 برترین انجمن علمی دانشکده فنی و مهندسی و هفته پژوهش واحد دزفول را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =