قرارداد استقلالی ها باعث ورود نهادهای نظارتی شد

سخنگوی باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مشکل فرشید اسماعیلی با این باشگاه حل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی سوالاتی پیرامون آخرین شرایط و وضعیت این باشگاه بود. او درباره تکلیف بازی شهرآورد گفت: در درون باشگاه درباره زمان برگزاری دربی اختلاف نظر وجود داشت بعضی ها معتقد بودند دربی به تعویق بیفتد بهتر است و عده دیگری اعتقاد داشتند به تعویق نیفتد بهتر است، اما فارغ از اینکه ما چه علاقه ای داشتیم سازمان لیگ تصمیم گرفت این بازی به تعویق بیفتد. امیدواریم تکلیف تاریخ دربی امروز مشخص شود و این دیدار زودتر برگزار شود. شرایط ما بسیار خوب است و انشاالله در این بازی موفق می ‌شویم.

مشکل فرشید اسماعیلی حل شد

نظری در مورد آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی و اینکه چه صبحت هایی در جلسه روز گذشته مطرح شده است نیز توضیح داد: درباره اسماعیلی دو بحث وجود دارد. ایشان گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه داشت که منجر به دلخوری شد که ایشان از آقای مددی عذرخواهی کردند. البته این موضوع به علت یک اختلاف حسابی بود که وجود داشت اسماعیلی در مورد پرداختی ها یک ادعاهایی داشت که باشگاه آن را قبول نداشت. در نهایت آن موضوع نیز حل شد. چون که در زمان نقل انتقالات در بعضی از قراردادها و پرداخت‌ها متاسفانه دقت لازم صورت نگرفت که همه اینها باعث سوءتفاهم شد. البته ما در حال رفع این مشکلات هستیم. نهادهای نظارتی هم به این موضوع ورود کرده اند. ما تلاش می ‌کنیم در هر دو حوزه زودتر مواجه با بازیکن و پاسخ به نهادهای نظارتی مشکلات را حل کنیم.

قراردادها باعث ورود نهادهای نظارتی شد

نظری در مورد ورود نهادهای نظارتی به قراردادهای بازیکنان استقلال نیز گفت: با توجه به اینکه بعضی از قراردادها مقداری خارج از عرف بود و عددها با متوسط قراردادهای لیگ خیلی خیلی متفاوت بود، نهادهای نظارتی ورود کردند ما هم طبیعتا پاسخ هایی که داریم را ارائه خواهیم کرد و امیدواریم این پاسخ ها پذیرفته شوند.

نظری ادامه داد: طبیعی است که همه نهادها این حق را دارند که نسبت به اتفاقاتی که در سازمان لیگ رخ می دهد، ورود کنند. ما نیز سعی می کنیم تا جایی که قانون اجازه می دهد، از اختیاراتمان استفاده کنیم و امیدواریم از این به بعد، مشکلات به وجود نیاید.

وی گفت: بعضی از قراردادها نسبت به قرارداد فصل قبل آن بازیکن، خیلی تفاوت فاحشی داشت که باعث ورود نهادهای نظارتی به این قضایا شد. البته سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه در یکی از جلسات هیئت مدیره گفت ایشان با اراده خودشان این قراردادها را به نهادهای نظارتی داده است و خب طبیعی است که آنها این قراردادها را مقایسه می کنند و نظرشان را اعلام می کنند.

نظری گفت: در نهایت اینکه این قراردادها چه سرنوشتی داشته باشد، من فکر میکنم از آنجایی که بازیکن یک سمت قضیه است و باشگاه سمت دیگر، نمی شود بازیکن را مقصر دانست چرا که باشگاه اگر فکر میکرد مبلغ قرارداد مناسب نیست، می توانست با بازیکن قرارداد نبندد. البته سعادتمند هیچ گاه ریز قرارداد بازیکنان را به هیئت مدیره ارائه نکرد.

داوری ها خیلی به ضرر استقلال است

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اشتباهات داوری گفت: خود من به عنوان یک هوادار زمانی که بازیها را دنبال می کنم، بعضی از کارشناسان داوری که بازی ‌های استقلال را بررسی می ‌کنند به اشتباهات داوری علیه استقلال اعتراف می کنند. این اتفاق مدام تکرار می ‌شود و ما از این بابت نگرانیم. امیدوارم کمیته داوران ورود جدی تری به این موضوع داشته باشد. اتفاقا فکر می کنم بتوان از امکانات روز دنیا یعنی VAR استفاده کرد.

کد خبر: 1085145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =