خاتمه طراحی نرم‌افزار سنجش و اندازه‌گیری آمادگی جسمانی

طرح پژوهشی طراحی نرم‌افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته (آپفا) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، بازطراحی، ارتقاء و تجاری‌سازی طرح پژوهشی نرم‌افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته (آپفا) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (مجری طرح: دکتر کاظم موسوی ساداتی) خاتمه یافت.

این طرح به‌منظور سنجش و اندازه‌گیری آمادگی جسمانی بر اساس بسیاری از مطالعات درزمینهٔ تربیت‌بدنی جهت برنامه‌ریزی‌های آموزشی و امدادگری ورزشی انجام‌شده است.

در این پژوهش کاربردی به طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار ارزیابی آمادگی جسمانی پیشرفته برای جامعه ایرانی (آپفا) پرداخته‌شده است. نرم‌افزار طراحی‌شده توانایی و قابلیت اندازه‌گیری، ارزشیابی، محاسبه و تحلیل سریع و آسان شاخص‌های مختلف آمادگی جسمانی وابسته به‌سلامتی حرکتی و تیپ بدنی در اقشار مختلف جامعه ایرانی به تفکیک رده‌های سنی و جنس و همچنین به تفکیک رشته‌های ورزشی را دارا بوده و با استفاده از آن می‌توان کیفیت و کمیت، رتبه کل و امتیاز ورزشکاران و غیر ورزشکاران را در مجموعه‌ای از آزمون‌های آمادگی جسمانی به‌صورت دقیق مشخص کرد.

این نرم‌افزار محصولی تخصصی برای کاربران شخصی، باشگاهی، مدرسه‌ای و دانشگاهی و سایر علاقه‌مندان، برای اندازه‌گیری، ارزشیابی، محاسبه و تحلیل دقیق، سریع و آسان شاخص‌ها و قابلیت‌های مختلف آمادگی جسمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =