کرونا، تام هنکس را پیش‌گو کرد!

تام هنکس اظهار امیدواری کرده سینماها از دوران کرونا به سلامتی عبور خواهند کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تام هنکس، بازیگر مشهور آمریکایی در اظهار نظری ادعا کرده که سینماها از دوران همه گیری ویروس کرونا نجات پیدا می‌کنند.

این اظهار نظر در حالی صورت گرفته است که فیلم‌هایی با فروش چند میلیونی دلاری در حال حاضر صدرنشین گیشه آمریکا هستند. حتی گفته می‌شود سینماهای زنجیره‌ای «AMC» که بزرگترین گروه سینمایی در آمریکا و جهان محسوب می‌شوند با ورشکستگی مواجه خواهند شد. این مجموعه سینمایی با زیانی ۲/۱۷ میلیارد دلاری مواجه شده است. در مورد این مجموعه سینمایی باید گفت که دارای ۲۲۰۰ سالن در اروپا و ۸۲۰۰ سالن نمایش در آمریکا هست.

اقداماتی هم در سینما صورت گرفته بود که جنجال زیادی به پا کرد. کمپانی برادران وارنر در اقدامی تصمیم گرفت فیلم‌های خود را در سال ۲۰۲۱ همزمان در سینما به صورت آنلاین نیز اکران کند. تصمیمی که شاید در نگاه اول ضربه اقتصادی سختی را تداعی کند که به پیکره سینما وارد خواهد ساخت. همین امر موجب شد تا کریستوفر نولان از کارگردانان مشهور آمریکایی و سازنده فیلم «تنت» واکنش تندی علیه آن نشان دهد.

به نظر می‌رسد گفته تام هنکس مبنی بر عبور سالم سینماها از بحران کرونا تا پیوستن به واقعیت فاصله زیادی دارد و باید دید اوضاع به چه صورتی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =