کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در ۸ ماه اخیر

در هشت ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۲ هزار و ۵۲۳ نفر بود، ۱۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۲ هزار و ۵۲۳ نفر بود، ۱۴ درصد کاهش یافته است. از کل تلفات حوادث رانندگی در این مدت هشت هزار و ۸۳۲ نفر مرد و یکهزار و ۹۴۳ نفر زن بودند.

در هشت ماهه امسال استان‌های فارس با ۸۲۱، تهران با ۷۹۶ و اصفهان با ۷۰۹ بیشترین و استان‌های ایلام با ۷۳، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲۷ و چهارمحال و بختیاری با ۱۴۳ کمترین آمار تلفات تصادفات را داشته‌اند.
در این مدت ۱۹۵ هزار و ۷۹۰ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۸۵ نفر مرد و ۴۹ هزار و ۲۰۵ نفر زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی در هشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳.۸ درصد کاهش یافته است.

آمار تلفات تصادفات در آبان ماه امسال نیز ۸.۱ درصد کاهش یافت و از یکهزار و ۴۹۷ در آبان ماه سال قبل به یکهزارو ۳۷۶ نفر در آبان امسال رسید.

از کل تلفات تصادفات آبان ماه امسال یکهزار و ۱۴۳ نفر مرد و ۲۳۳ نفر زن بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =