حماسه ۹ دی در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند

مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، حماسه ۹ دی سال ۸۸ را یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی دانست که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به امضاء آیت الله احمد جنتی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، آورده است: اینک که ۱۱ سال از خلق حماسه ۹ دی توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در برابر استکبار و فتنه گران داخلی می‌گذرد، تاریخ گواهی می‌دهد که این حماسه خروشان، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهداء (ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ)

انقلاب اسلامی ایران، از شروع نهضت بنیانگذار کبیر آن امام خمینی (ره)، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها، جوانمردی مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت فقیه، رهبری عظیم الشان و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

اینک که ۱۱ سال از خلق حماسه ۹ دی توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در برابر استکبار و فتنه گران داخلی می‌گذرد، تاریخ گواهی می‌دهد که این حماسه خروشان، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهداء (ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

فتنه گران در سال ۸۸ با ادعای تقلب در انتخابات، در صدد نفی آراء ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات برآمدند و با این بهانه مدت‌ها کشور را به آشوب و هرج و مرج کشاندند. آنها اگر چه با تکیه بر اوهام، زیان‌هایی را بر این کشور شهیدپرور و نظام مردم‌سالار دینی وارد ساختند، اما از این نکته غافل بودند که مردم ما بیدارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه این است که این مردم بیدارند، هوشیارند».

مجلس خبرگان رهبری در آستانه یازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ام ابیها فاطمه زهرا (س) با پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ و محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان که همچنان نیز در اشکال جدید و توسط مهره‌های خودفروخته و ساده لوح که هر روز از آستین مستکبران و با پناه بردن به دامان دشمنان، خودنمایی کرده و با فتنه گری علیه ساحت مرجعیت، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای "مدظله العالی" مواضعی خصمانه اتخاذ می‌کنند اعلام می‌دارد عوامل فتنه گر، در پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی نه تنها جایگاهی ندارند، بلکه آه خانواده شهداء دامان آنان را خواهد گرفت و در پیشگاه دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی اقدامات خیانکارانه خویش باشند.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1085693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =