آقای روحانی باید به وزیر ورزش تذکر بدهد/ مجلس مخالف بودجه متفاوت بین استقلال و پرسپولیس است

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای روحانی باید به وزیر ورزش درباره اقدامات و رفتارهای شائبه برانگیز تذکر جدی بدهد. برخی از هواداران استقلال مدعی هستند که وزیر ورزش پرسپولیسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت پیگیری شرایط استقلال و پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: من شخصا به صورت جزئی به این موضوع ورود نکردم. ولی من به همراه برخی نمایندگان جلساتی با پیشکسوتان برگزار کردیم و دنبال این مساله بودیم و هستیم تا هرچه سریعتر اقدامات لازم برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها انجام شود و سهام هر دو باشگاه وارد بورس شود.

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هرحال باید قبول کنیم که جمعیت زیادی در کشور طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند و یک نوع دوقطبی در این مساله وجود دارد. برخی از دوستان هم سمتی دارند سعی می‌کنند که با توجه به همین طرفداری‌ها عمل می‌کنند ولی تاکید ما بر این است که باید هر اقدام و تصمیمی بدون تبعیض انجام شود. همچنانکه برخی از هواداران استقلال مدعی هستند که وزیر ورزش پرسپولیسی هست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس با پیشنهاد دولت برای اختصاص 30 میلیارد بودجه بیشتر به تیم پرسپولیس برای فصل بعدی موافق است، گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داده و ما نیز به این موضوع اعتراض کردیم. البته مسئولان دولتی اعتقاد داشتند که این تفاوت در بودجه‌ریزی به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان آسیا بوده است ولی ما این نظر را مطرح کردیم که مخارج رسپولیس در این مرحله از مسابقات بین‌المللی از جانب همان FAC پرداخت می‌شود و دلیلی برای این تبعیض نیست.

حسین زهی ادامه داد: قطعا مجلس با این تبعیض مخالف بوده و درا دامه روند بررسی بودجه این مساله را حل خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مجلس یا مقامات و دستگاه‌های مربوطه واکنشی نسبت به این رفتارهای تبعیض آمیز وزارت ورزش و در راس آن وزیر ورزش که حتی اقدام به کری خوانی برای استقلالی‌ها داشته است، گفت: من فکر می‌کنم درباره این مساله باید شخص آقای روحانی به عنوان رییس جمهوری به وزیر ورزش تذکر بدهند که از انجام هرگونه اقدام شائبه انگیز و تبعیضی پرهیز کند. این مساله مهمی است که باید ریاست جمهوری در حوزه ورزش به آن دقت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =