از علی کریمی تا ثبت نام امضاکنندگان قرارداد ویلموتس

با اخبار ثبت نام فدراسیون فوتبال همراه ما باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ پس از کش و قوس های فراوان و اعلام فدراسیون مبنی بر عدم تمدید تاریخ ثبت نام، امروز(شنبه) آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیدها می باشد. با اخبار فدراسیون همراه ما باشید.

_ شکوری که روز پنج شنبه نیز در فدراسیون فوتبال حضور یافته و بعد از آن جلسه صحبت های جنجالی مطرح کرده بود، دقایقی قبل به طرز ناگهانی وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد و باید دید آنی موضوع برای پیگیری مسائل پرسپولیس بوده یا به انتخابات فدراسیون فوتبال ربط پیدا می‌کند.

_ علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران با حضور در فدراسیون فوتبال فرم های لازم برای شرکت در انتخابات فدراسیون را پر کرد. نایب رییس دوم او سعید دقیقی مهاجم سابق تراکتور است و نایب رییس سوم نیز فاطمه علیپور خواهد بود که سابقه کار در رده های مدیریتی فوتبال را دارد.

_ به  نظر می رسد برخی از اعضای هیات رییسه که پای برگه قرارداد مارک ویلموتس را امضاء کرده اند هم اکنون جز نامزدهای حضور در ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه هستند.

_ حسین قریب، مدیر خوشنام فوتبال ایران که در دوره دوم انتخاب علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون در قامت نامزد اول وزارت ورزش پای به رقابت گذاشت اما رقابت را به کفاشیان واگذار کرد، ۸ سال بعد دوباره از سوی وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون فوتبال مامور شده بود اما تعویق انتخابات فدراسیون باعث شد تا او قید حضور در انتخابات را بزند و در کار سابق خود به فعالیت ادامه دهد.

_در این میان حضور احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای خبرنگاران حاضر در مقابل در ورودی ساختمان فدراسیون ایجاد ابهام کرده ولی خیلی زود با اعلام رای پرونده بابک مرادی مشخص شد که او برای پیگیری آخرین مرحله از پرونده بابک مرادی به فدراسیون مراجعه کرده است.

_ شهاب الدین عزیزی خادم که روز چهارشنبه به عنوان اولین نفر فرم های حضور در انتخابات به عنوان رییس را پر کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرد که امروز برای ثبت نام «نایب رییسی اول حیدر بهاروند» به فدراسیون آمده است. 

_ از چهره‌های دیگری که امروز در ثبت نام مشاهده شد مهرداد سراجی  مدیرعامل سایپا بود که قبلا رییس دفتر وزیر ورزش علی سعیدلو بوده است.

_ احسان اصولی رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی هم از کسانی بود که برای ثبت نام در حوزه نمایندگان هیئتها از مشهد به تهران آمده بود.

ادامه دارد ...

کد خبر: 1087012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =