مشارکت ۱۵۰۰ نفر از دانشجویان همدان در جشنواره «از حماسه تا حماسه»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از مشارکت هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان در جشنواره از حماسه تا حماسه خبر داد.

ابوالفضل یداللهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره «از حماسه تا حماسه» اظهار کرد: تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه جشنواره ثبت نام کرده‌اند از این تعداد، حدود ۵۳۰ اثر ثبت شده است. همچنین برای هر موضوع به صورت جداگانه طراحی پوستر شده است و دانشجویان در بازه زمانی خاص محتوای مجازی خود را بارگذاری کرده‌اند.

وی افزود: محتوای مجازی تولید شده از سوی دانشجویان با محوریت شهادت سردار سلیمانی و محور مقاومت، تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. پس از ۲۲ بهمن نیز تا روز بررسی آثار، تولید محتوای مجازی برای دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود. تبلیغات لازم برای شرکت در جشنواره نیز در سایت و کانال‌های دانشگاه در فضای مجازی انجام شده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی در جشنواره مشارکت داشته باشند.

یداللهی ادامه داد: محتوای تولید شده تاکنون شامل عکس، عکس نوشته، کلیپ، متن، پادکست صوتی و شعر بوده است. تمامی این محتواها به وسیله دانشجویان تولید شده و به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است. خوشبختانه اعضای هیئت علمی و استادان نیز مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند و در کنار دانشجویان، محتوای فرهنگی مناسب را برای جشنواره از حماسه تا حماسه تولید کرده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش انگیزه دانشجویان برای مشارکت در جشنواره از حماسه تا حماسه تصریح کرد: براساس تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، علاوه بر جوایز تعیین شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه، برای نفرات اول تا سوم جشنواره، به ترتیب مبلغ ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزارتومان در نظرگرفته‌ایم. همچنین استادان گروه معارف نیز ۱ الی ۲ نمره کلاسی را برای فعالیت‌های عملی دانشجویان در جشنواره اختصاص خواهند داد.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌های دانشجویی برای مشارکت در جشنواره از حماسه تا حماسه خاطرنشان کرد:  خوشبختانه کانون‌های فعالی در سطح استان همدان فعالیت دارند که در جشنواره از حماسه تا حماسه نیز مشارکت خواهند داشت. برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان به منظور تولید محتوای مجازی و انجام اقدامات تبلیغاتی، از جمله فعالیت کانون‌های دانشجویی در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =