کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» منتشر شد

کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» تألیف سیده فاطمه حسینی‌میرصفی به همت مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کتاب «منهج مناظرات الانبیا و الامام الصادق (ع)» به قلم سیده فاطمه حسینی‌میرصفی به زبان عربی و به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، به زیور طبع آراسته و روانه بازار نشر کشور شد.

این اثر ارزشمند درصدد تبیین و توصیف ویژگی‌های روش‌های کارآمد و اثر بخش انبیا الهی و ائمه اطهار در ابلاغ رسالت و پاسخگویی به شبهات و سوال افکنی‌های منکرین و خداناباوران و به شایستگی بیان می‌دارد، انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) که ادامه دهندگان رسالت عظیم هدایت هستند، در طول زندگانی افتخارآمیز خود به منظور دعوت الی الله و سوق دادن انسان‌ها به صفات و رفتارهای نیکو، شیوه‌های متنوعی را به کار گرفته‌اند که در جای خود تأثیر بسزایی بر شخصیت و رفتار انسان‌ها داشته است.

تبلیغ به شیوه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که بر اساس آیه ۱۲۵ سوره نحل، «جدال أحسن» و «مناظرات برهانی به دور از مغالطه» یکی از انواع آن است.

به بیان مؤلف، این کتاب وجیزه‌ای به بار نشسته است که با «بضاعتی مزجاة» مناهج و روش‌های «مناظرات» انبیای الهی را در قرآن کریم و پیشوای «گفتمان شناسی» امام صادق (ع) را که در گوهر ناب حقیقت‌یابی سرآمد بودند، بررسی کرده است؛ چرا که فراگیری و آشنایی با سیره انبیا و امامان معصوم (ع) و نیز، نحوه برخورد ایشان با گروه‌های مختلف فکری و اعتقادی در جامعه، به منظور اجرای شیوه‌های رفتاری آنان در عصر حاضر، لازم و ضروری است.

گفتنی است؛ اثر حاضر از طریق درگاه‌های معتبر فروش الکترونیکی کتاب در فضای مجازی جهت بهره‌مندی علاقمندان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =