ملاقات شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس در آسیا

با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده با تیم خود برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ در شرایطی در حال انجام است که یکی از قرعه‌های جذاب آن تقابل پرسپولیس و الریان قطر است.

پرسپولیس که در فصل ۲۰۲۰ موفق به صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا شده، در دیدار نهایی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی ناکام ماند و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا بار دیگر دستش از جام کوتاه بماند.

اکنون در فصل جدید این رقابت‌ها، پرسپولیس که در سید اول مسابقات قرار دارد، در گروه E  حاضر شده است و در کنار خود الریان قطر، گوا هند و برنده (الوحده امارات - الزورا عراق) مصاف خواهد داد.

نکته جالب توجه تقابل پرسپولیس و شجاع خلیل زاده در مرحله گروهی این مسابقات خواهد بود. شجاع خلیل زاده، مدافع محبوب و تاثیرگذار پرسپولیس که در پایان مرحله نیمه نهایی به شکلی جنجالی از جمع سرخپوشان جدا شده بود و راهی الریان قطر شد، اکنون سرنوشت او را به تقابلی اجباری مقابل شاگردان یحیی گل محمدی فرستاده است.

خلیل زاده سابقه تقابل با پرسپولیس با پیراهن تیم‌های تراکتور، سپاهان و مس کرمان را در کارنامه دارد و این تقابل بین المللی اما می‌تواند از بالاترین جذابیت برخوردار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =