محمود فکری دیوانه نیست بهترین گلر لیگ را بی‌دلیل بیرون بگذارد

پیشکسوت استقلال گفت: ظاهراً یک عده هستند که نمی‌خواهند این کادر فنی در استقلال بماند. وگرنه با عقل جور درنمی‌آید مربی که خودش تیم دارد را گزینه استقلال کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بهتاش فریبا معتقد بود استقلال بد بازی نکرده و اتفاقاً تنها تیمی بوده که در مسجدسلیمان توانسته تا این اندازه حریفش را تحت فشار بگذارد.

استقلال در دو بازی ۵ امتیاز از دست داد. بازی در مسجدسلیمان را دیدید؟
باید گفت که استقلال یک مقدار بدبیاری هم آورد. یک گل بد خوردند و تیم کمی به هم ریخت.

چرا باید حسینی درون دروازه قرار می‌گرفت؟
من نمی‌دانم. روایت‌های زیادی درباره این موضوع شنیدم که البته اصلاً نمی‌توانم درباره‌اش قضاوت کنم. برخی گفتند رشید مظاهری به تاکتیک تیم ایراد گرفته و برخی درباره پول نگرفتن حرف زدند ولی من هیچ یک را تأیید نمی‌کنم. فقط این را می‌دانم فکری دیوانه نیست که بهترین گلر لیگ را بی‌دلیل بیرون بگذارد. حتماً یک تفکر یا دلیلی پشت این موضوع بوده است.

قبول دارید حسینی گل بدی خورد؟
بله! اما دروازه‌بانان بزرگ دنیا هم گل‌های بد می‌خورند. به هر حال او یک بار هم دروازه‌اش را نجات داد.

تغییر سیستم استقلال دلیل این تساوی نبود؟
هر مربی براساس روش بازی حریفش سیستم تیمش را تغییر می‌دهد و خب از آنجایی که فاصله بین بازیکنان هم کم است، فکری ترجیح داد از یک تعداد بازیکن جدید در ترکیب استفاده کند. تعویض‌هایش هم در نیمه دوم خوب بود. ۳ بار هم توپ را به تیر دروازه آنها زدیم و هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. مسابقه در کل سرعت خوبی داشت. در نیمه اول استقلال سوار بر بازی بود و در نیمه دوم این برتری بیشتر هم شد. من به یاد ندارم تیمی در مسجدسلیمان تا این اندازه روی دروازه نفت فشار آورده باشد.

ولی این نتیجه دلخواه هواداران نبود.
من هم معتقدم استقلال باید برنده می‌شد ولی گاهی تیم بالای جدول به پایین جدول می‌بازد. مگر رئال با آن همه ستاره همین تازگی به تیم ته جدولی نباخت؟ در لیگ خودمان هم از این نتایج رقم خورده است.

درست است که بلافاصله درباره بازگشت قلعه‌نویی به استقلال حرف زده شود؟
البته که نه! ولی ظاهراً یک عده هستند که نمی‌خواهند این کادر فنی در استقلال بماند. وگرنه با عقل جور درنمی‌آید مربی که خودش تیم دارد را گزینه استقلال کنند. بعد هم با هر شرایطی هست استقلال در بالای جدول قرار دارد و نتایج بدی نگرفته است. نکته این است که محمود فکری، دیاباته را هم در این دیدار در اختیار نداشت که خودش ۵۰ درصد خط حمله تیم است. با این همه من به این استقلال خوشبین هستم و معتقدم کادر فنی بدون توجه به این شایعات با قدرت به کارش ادامه بدهد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1088345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =