جزئیات قرارداد ترابی با پرسپولیس؛ برد دوجانبه برای هافبک اخراجی العربی

مهدی ترابی با عقد قراردادی جدید به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی ترابی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر و در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و این تیم را در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تنها گذاشت.

ترابی تنها به خاطر طلب کمتر از ۵۰ میلیون تومانی خود قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرد تا بدون پرداخت پول رضایتنامه با مبلغی به ارزش ۷۰۰ هزار دلار به العربی قطر بپیوندد.

جدایی ناگهانی این بازیکن با اعتراض هواداران روبرو شد اما عملکرد نامطلوب او و فرم بدنی نه چندان ایده‌آل‌اش  باعث شد تا باشگاه العربی قطر پس از حضور کمتر از پنج ماهه ترابی اقدام به فسخ قراردادش کند.

ترابی برای جدایی از العربی قطر صبوری کرد تا بتواند باقیمانده مبلغ قراردادش را نیز به عنوان بازیکن اخراجی دریافت کند که مبلغی نزدیک به ۳۵۰ هزار دلار بوده است.

باشگاه پرسپولیس همراه با تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان پس از شنیدن زمزمه های اخراج مهدی ترابی اقدامات لازم را برای جذب او در نظر گرفت تا بتواند بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن این بازیکن در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی بکند.

مهدی ترابی نیز پس از دریافت مطالبات خود از العربی حاضر به فسخ قراردادش شد تا با عقد قراردادی جدید به مدت یک فصل و نیم در پرسپولیس بازی کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بازگشت ترابی به جمع بازیکنان این تیم را یکی از اتفاقات بزرگ مدیریتی قلمداد می کند که برخی هواداران این تیم هنوز نسبت به نحوه جدایی او در ابتدای فصل گلایه دارند اما سرخ ها منتظر درخشش این بازیکن با پیراهن پرسپولیس هستند تا بتواند بار دیگر تبدیل به چهره محبوب این تیم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =