حلاوت قهرمانی دوچرخه سواری دانشگاه آزاد با مزین شدن به نام شهید عدالت اکبری دوچندان شد

دکتر امیرعباس لشگری از تداوم نامگذاری تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به نام شهیدان مدافع حرم و شهیدان مدافع سلامت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سفر یک روزه خود به همراه دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سیدکاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آذربایجان شرقی گفت: پس از برگزاری شورای تخصصی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به منزل شهید مدافع حرم، صادق عدالت اکبری رفتیم که تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی به نام او مزین شده است.

دکتر لشگری با بیان اینکه صادق عدالت اکبری دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که در چندین رشته ورزشی فعالیت حرفه‌ای می‌کرد و در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد، خاطرنشان کرد: تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی که امسال با پشتیبانی واحد تبریز در لیگ برتر کشور شرکت کرده بود، در هر دو ماده استقامت و کوهستان به مقام قهرمانی رسید. مزین شدن تیم با اخلاق دوچرخه سواری دانشگاه به نام شهید عدالت اکبری، حلاوت این قهرمانی را برایمان دوچندان کرد. ضمن اینکه در دیدار با اعضای خانواده شهید، این قهرمانی را به آنان تبریک گفتیم.

او با تاکید بر ضرورت تداوم جریان سازی و اثرگذاری فرهنگی فعالیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، توضیح داد: برجسته سازی فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه ورزش دانشگاه و ادای دین و تکریم خانواده معظم شهیدان را وظیفه خود می دانیم و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر لشگری با یادآوری فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن نام و خاطره شهیدان، کم تر از شهادت نیست، افزود: امسال تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز که در لیگ برتر باشگاه های کشور با شایستگی نایب قهرمان شد و به جام باشگاه های جهان راه یافت، به نام شهید هادی باغبانی مزین شده بود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: امنیت کشور ما مدیون شهیدان است و به همین دلیل باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی همچنان در جامعه و به خصوص در جامعه ورزش کشور ارتقا یابد.

دکتر لشگری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به ۷۰ شهید مدافع حرم دارد، تصریح کرد: مزین کردن تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به نام شهیدان مدافع حرم و همچنین شهیدان‌مدافع سلامت به عنوان یک کار ارزشی و فرهنگی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089175

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =