راموس در آستانه تمدید قراردادش با رئال مادرید پس از تماس با پِرس

کاپیتان کهکشانی‌ها در پی تماسی که با فلورنتیو پرس داشته، به امضای قرارداد جدید با باشگاه رئال مادرید نزدیک شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از کش‌وقوس فراوان بین باشگاه رئال مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد این بازیکن، حالا به نظر می‌رسد که کاپیتان متعصب کهکشانی‌ها در آستانه امضای قرارداد جدید با این باشگاه اسپانیایی است. بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «ABC» تماس‌هایی که فلورنتینو پرس و سرخیو راموس اخیراً با یکدیگر داشته‌اند، باعث شده است تا کدورت‌های به وجود آمده بین آنها برطرف و سرخیو به تمدید قراردادش نزدیکتر شود.

طبق این گزارش؛ وقتی که پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در تاریخ دوم فوریه تست کرونایش مثبت اعلام شد، راموس 34 ساله با او تماس گرفته و جویای حالش شده است. در مقابل پرس هم پس از عمل جراحی هفته گذشته راموس روی زانوی چپش به او زنگ زده و جویای احوال این مدافع اسپانیایی شده است. پرس در این تماس تلفنی به تمجید از راموس پرداخته که با وجود دردی که مدت‌ها از ناحیه زانو داشت، با تعهد و فداکاری خود در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو برای رئال به میدان رفت.

پیش از این اختلافاتی بین راموس و فلورنتینو پرس در پی به بن‌بست خوردن مذاکرات به وجود آمده بود و هر دو طرف یکدیگر را متهم به این کرده بودند که جزئیات مذاکرات را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، اما تماس‌های تلفنی اخیر باعث بهبود روابط طرفین شده است و انتظار می‌رود مذاکرات برای تمدید قرارداد روند بهتری به خود بگیرد.

پیش از این گفته می‌شد در صورتی که راموس 34 ساله با کاهش 10 درصدری دستمزد خود موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد که هیچکدام از این شرایط به مذاق راموس خوش نیامده است.

راموس که قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

مدافع شماره «4» کهکشانی‌ها که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، تاکنون در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =