مشکل استقلال فکری نیست مشکل عدم فرماندهی باشگاه است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شایعه برکناری محمود فکری نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان با شکست مقابل سپاهان اصفهان قهرمانی نیم فصل را از دست دادند اظهار داشت: به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند جام آخر فصل به تیم قهرمان اهدا می‌شود که امیدوارم نصیب استقلال شود. به نظرم استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و مدعی قهرمانی است اگر از این تیم حاشیه‌ها را کنار بزنیم این تیم می‌تواند به یک عنوان خوب دست پیدا کند.

وی ادامه د اد: مشکل استقلال این است که همه را دشمن فرض می‌کند به طور مثال مصاحبه‌های متفرقه زیادی در این تیم صورت می‌گیرد چرا بازیکن باید در مورد غذا مصاحبه کند این نشان می‌دهد که در این تیم چند دستگی وجود دارد وقتی امسال من مصاحبه می‌کنیم و مشکلات را می‌گوییم ما را دشمن فرض می‌کنند بعضا ظاهر و باطن برخی از افراد یکی نیست و این برای استقلال مشکل‌ساز خواهد شد.

فتح‌اله زاده خاطرنشان کرد:‌ استقلال بازیکن خوب دارد هیات مدیره و کادر فنی هم تلاش خودشان را انجام می‌دهند متاسفانه این تلاش‌ها انجام می‌گیرد اما جدا از یکدیگر است همیشه و از ابتدای فصل گفته ام تیم باید یکدل باشد.

فتح اله زاده در باره اینکه شایعه شده شاید فکری از سرمربی‌گری استقلال برکنار شود خاطرنشان کرد: چون بنده مسئولیتی ندارم و دخالتی در امور فنی ندارم نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم از شما می‌پرسم ما الان فکری را برداریم چه اتفاقی می‌افتد مشکل باشگاه فکری نیست مشکل این است باشگاه فرماندهی ندارد یک نفر باید در این تیم فرماندهی کند و بقیه افراد در بحث سیاستگذاری حضور داشته باشند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه بازیکنان از مشکل مالی دلخور هستند بیان داشت : تعجب می‌کنم از اینکه می‌گویند تیم مشکل مالی دارد تا جایی که من شنیدم کارگزار کمک مالی خوبی به باشگاه کرده است. استقلال و پرسپولیس همیشه بدهی داشتند اما چیزی که بسیار مهم است این است که آن را باید مدیریت کرد.

وی در پایان گفت: این درست نیست که هر اتفاقی بیفتد فکری را سپر بلا کنید از همان روز اولی که فکر صدر جدول بود مدام می‌گفتند که فکری از تیم کنار گذاشته شود اگر فکری را می‌خواهید بگذارید کارش را انجام دهد اگر هم نمی‌خواهید تکلیف را مشخص کنید.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1089454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =