همایش دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی برگزار می‌شود

ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی به همت انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» در ۶ محور اصلی برگزار خواهد شد.

از محورهای اصلی این همایش می‌توان به دانشگاه هوشمند در مسیر مرجعیت علمی، مدیریت دانشگاه هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، چالش‌های هوشمندسازی در آموزش عالی سلامت، توسعه اعضای هیات علمی در دانشگاه هوشمند، بیمارستان آموزشی مجازی هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، آموزش هوشمند و راهبردهای یادگیری هوشمند در  دانشگاه هوشمند و ارتقا رتبه بین اللملی دانشگاه‌ها جهت نیل به مرجعیت علمی اشاره کرد.

این همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵-۱۷ به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و بهرام عین اللهی رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران سخنرانان افتتاحیه این وبینار هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه میتوانند از طریق آدرس http://cmelearn.ir/course/۱۲۹۵۶ در این همایش وبیناری شرکت کنند. به شرکت کنندگان در این همایش گواهی حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =