راه‌اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تصویب شد

مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی با دامنه فعالیت ملی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، کامران صفوی مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با استقبال رو به رشد و اقبال بیش از پیش گیاهان دارویی در میان عموم، فعالیت مراکز فرآوری و تولید این محصولات گسترش یافته و به موازات آن نیز سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به پیشینه و سابقه قوی و طولانی در این حوزه، اقدام به درخواست اخذ مجوز مدرسه عالی مهارت گیاهان دارویی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) کرد.

وی افزود: این مجوز که از سوی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به این سرا اعطا شده در راستای ارتقاء مهارت های حرفه ای و گسترش دانش های مهارتی و بر اساس مدل های نوآورانه در جهت راه اندازی کسب و کارهای فناورانه، کاربنیان و دانش بنیان خواهد بود.

رئیس منطقه 2 مراکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز راه اندازی این مدرسه که با دامنه فعالیت ملی آغاز به کار خواهد کرد، پس از انجام بررسی های لازم و داوری حضوری و با توجه به وجود بسترهای لازم گسترش این حوزه در استان اصفهان اعم از مواد اولیه، متخصصان و محققان مجرب و آزمایشگاه ها و تجهیزات مورد نیاز این دانش اخذ شد.

صفوی تصریح کرد: فعالیت مدرسه عالی گیاهان دارویی مبتنی بر اشتغال حاصل از آموزش های مهارتی، شناخت کسب و کارهای نوین، توسعه کاربرد فناوری در حوزه های مهارتی، ارتقاء توانمندی دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین تشکیل شرکت های کاربنیان و فناور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090655

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =