تسهیلات ویژه برای احداث و بازسازی خانه‌های مددجویان زلزله کمیته امداد

وام بلاعوض بنیاد مستضعفان برای ساخت و بازسازی خانه‌های مددجویان زلزله‌زده کمیته امداد اختصاص پیدا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی زمین لرزه اخیر شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین سمیرم استان اصفهان و تخریب منازل برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در این مناطق، بیش از ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

طبق اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان پس از پرداخت وام بلاعوض بنیاد مستضعفان برای بازسازی و ساخت منازل آسیب دیده خانواده‌های زلزله ‎زده تحت پوشش بهزیستی، مددجویان زلزله‌زده کمیته امداد نیز این وام بلاعوض بنیاد مستضعفان را دریافت می‌کنند.

بر اساس آمار ارسالی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در این حادثه، ۱۴۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این ۲ استان به طور کامل تخریب شده و ۵۷۱ واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر و بازسازی است.

بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و برای خانه‌های نیازمند تعمیر ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =