شبکه ورزش سیما در نشاط آحاد جامعه نقش کلیدی دارد

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح از تلاش ارزنده مدیر پخش شبکه ورزش سیما و دست اندرکاران این شبکه تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس محمدرضا پورحسن مدیر پخش شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران، به منظور هم اندیشی و هم افزایی فرهنگی، ورزشی و رسانه ای، دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست که در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد، دکتر لشگری با ارایه گزارشی از عملکرد درخشان این مرکز در سال جاری، گفت: پوشش خبری و تصویری تمامی مسابقه‌ها و رویدادهای مهم مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، برقراری تعامل و ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری از جمله شبکه تخصصی ورزش سیما، جریان‌سازی رسانه‌ای
فعالیت‌های فرهنگی ورزشی دانشگاه با همکاری و تعامل حرفه‌ای روابط عمومی دانشگاه و همچنین روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و ایسکانیوز از جمله کارهایی است که امسال در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

دکتر لشگری، نقش شبکه ورزش سیما را در عرصه مهم و حساس پوشش خبری، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین تندرستی و نشاط آحاد جامعه به ویژه جوانان، کلیدی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک میلیون دانشجو و افزون بر پنج میلیون دانش آموخته، یک میلیون و 520 هزار متر مربع اماکن ورزشی دارد و تلاش کرده به بهترین شکل ممکن در خدمت ورزش همگانی، قهرمانی و ملی باشد. دکتر کاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشکر از نگاه حرفه ای مسئولان ورزش شبکه ورزش سیما، پیشنهاد برگزاری کرسی
های آزاداندیشی دانشجویی در حوزه ورزش را مطرح و اظهار کرد: اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه دارد و تلاش می کنیم پیوند فرهنگ و ورزش در دانشگاه، روز به روز پررنگ تر شود.

همچنین مهندس محمدرضا پورحسن مدیر پخش شبکه ورزش سیما، ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را یک برند ریشه دار و تاثیرگذار در جامعه ورزشی کشور دانست و ضمن تقدیر از دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر لشگری، گفت: مخاطب شناسی و نیازسنجی، دو اصل مهم در برنامه ریزی و سیاست گذاری در رسانه است. بر همین اساس شبکه ورزش سیما، ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را هم در پوشش خبری مسابقه ها و رویدادهای مختلف، مدنظر قرار داده است و از افزایش تعامل فرهنگی، ورزشی و رسانه ای با این دانشگاه استقبال می کنیم.

در این نشست، دکتر لشگری با اهدای لوح از تلاش ارزنده پورحسن و سایر دست اندرکاران شبکه ورزش سیما تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =