ورزشگاه شهید شیرودی به وزارت ورزش و جوانان واگذار شد

مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) با تصویب وزیران عضو کمیسیون لوایح از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان واگذار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه ۲ اسفند ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد ماده (۱۱۸) قانون محاسبات عمومی کشور موافقت کردند مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) واقع در میدان هفتم تیر تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) واگذار و معادل قیمت دفتری آن از سرمایه شرکت یادشده کسر شود.

بر اساس این تصمیم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت پلاک‏ ثبتی یادشده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) اقدام می‌نماید.

همچنین در صورت تغییر بهره ‏بردار توسط هیئت وزیران، دستگاه بهره ‏بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری این ملک به بهره ‏بردار بعدی اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =