جریمه تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا سه صبح باقی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: جریمه تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا سه صبح به خاطر کرونا و پیشگیری از آن به قوت خود باقی است و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوبی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ مهدی زارع گفت: نیروهای پلیس به صورت محسوس و دوربین‌های سطح شهر نسبت به ثبت تخلف رانندگان اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا و موج جدید باید تابع مقررات ستاد ملی کرونا  و تصمیم استانی باشند و از سفرهای غیرضروری در شهر به شدت پرهیز کنند .

این مسوول خاطرنشان کرد: طی چهار روز گذشته ورود مسافران به این شهرستان ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد و سامانه مسیرها را کنترل می‌کند.

زارع یادآور شد: همکاری مردم و مسافران با ماموران پلیس راهور در طول سال و تعطیلات نوروزی نقش مهمی در کاهش حوادث و پیشگیری از کرونا دارد که امیدواریم ادامه یابد. .   

یزد در مسیر استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1091600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =