واکنش خلیل‌زاده به بدهی ۸۸۸ هزار درهمی استقلال

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند در جریان قرارداد با شعبانی بوده و اعضای هیات مدیره خبر نداشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اسماعیل خلیل‌زاده درباره ادعای یک فرد نسبت به بدهی ۲.۵ میلیارد و ۸۸۸ هزار یورویی باشگاه استقلال به خودش اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که درباره این مطلب دارم، حدود دو سه ماه قبل شعبانی مطلبی را به من مطرح کرد و گفت چکی را به باشگاه داده و پس از آن هم احمد سعادتمند این موضوع را به من گفت. ما هم مدارک را به بخش مالی باشگاه دادیم تا بررسی کرده و ببینند چه اتفاقی رخ داده است.

وی افزود: پس از بررسی مدارک قرار شد گزارشی به من داده و بگویند چه مسائلی صورت گرفته است اما تا جایی که می‌دانم شعبانی چنین چکی را داده و باید ببینیم در کدام قسمت این پرداخت صورت گرفته است. طبق ادعای سعادتمند این پول در آن زمان برای پرداخت بخشی از طلب دیاباته هزینه شده اما آنچه مهم است قراردادی بین پرداخت‌کننده پول و باشگاه منعقد شده است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد:  هم چک شعبانی داده شده و هم پشت چک وی را باشگاه امضا کرده است. بخش حقوقی باشگاه به این قرارداد اعتراض کرده و در دادگاه قابل رسیدگی است.

خلیل‌زاده درباره اینکه آیا این قرارداد با تأئید ارکان باشگاه امضا شده توضیح داد: خیر، اگر منظورتان از ارکان باشگاه هیأت مدیره است، اعضای هیأت مدیره چنین تأئیدی برای امضای قرارداد نداشتند اما اگر منظورتان احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه است، وی این قرارداد را امضا زده. ان‌شاءالله در دادگاه این موضوع بررسی خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا محمد دانشگر به همراه استقلال به عربستان می‌رود توضیح داد: در این باره احمد مددی توضیح خواهد داد.

رئیس هیأت مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه و اینکه شرکت مینو در باشگاه دیگری سرمایه‌گذاری کرده، عنوان کرد: در این مورد اطلاعی ندارم و احمد مددی به خبرنگاران توضیح خواهد داد. درباره اینکه ارکان باشگاه هم از قرارداد مورد اشاره اطلاع داشته‌اند باید بگویم فقط مدیرعامل سابق باشگاه به امضا رسانده و احمد سعادتمند در جریان است. اکنون هم بخش حقوقی باشگاه به این قرارداد اعتراض کرده و با توجه به اینکه حکم داوری بوده، هیأت داوری به قرارداد اعتراض کرده و باید دید دادگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

خلیل‌زاده درباره آخرین وضعیت حضور علی نامداری در هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فعلاً نامداری به عنوان مشاور هیأت مدیره فعالیت می‌کند و اگر خدا بخواهد به جمع ما اضافه خواهد شد. البته اکنون در جمع ما حضور دارد و زحمت می‌کشد.

وی درباره اینکه حکم نامداری به عنوان هیأت مدیره ابلاغ شده گفت: فعلا چیزی ابلاغ نشده است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا این باشگاه به زمان تعویض‌های پیکان در جریان بازی اخیر این تیم اعتراض کرده گفت: ‌از این مورد اطلاعی ندارم و باید از مددی بپرسید قطعا در این مورد پاسخگو است.

خلیل‌زاده درباره نارضایتی آکادمی استقلال درباره وضعیت مالی خود و امکاناتشان توضیح داد: در جلسه امروز گفتم اطلاعات و آماری را جمع‌آوری کرده و ان‌شاءالله در جلسه بعدی به این موضوع رسیدگی خواهد شد.باید ببینیم از آن جلسه چه درمی‌آید و سپس درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه علی سامره مربی تیم پدیده به تازگی اعلام کرده کادرفنی و این باشگاه موافق انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال بودند اما خود اعضای هیأت مدیره این باشگاه راضی به امضای تضمینی برای صدور رضایتنامه این بازیکن نشدند، توضیح داد: گذشته‌ها گذشته و اکنون تیم به سمت اعزام برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود. اگر بازیکنی را نمی‌خواستیم دنبال وی نمی‌رفتیم. طبیعی است برای هر بازیکنی طبق درخواست کادرفنی یکی از اعضای هیأت مدیره زحمت کشیده و موضوع را دنبال می‌ کند. اما هر کاری روش و قوانینی دارد و غیرقانونی نباید انجام شود تا در آینده برای باشگاه مشکلی به وجود ‌آید.

وی درباره تمدید قرارداد هروویه میلیچ عنوان کرد:‌ ان‌شاءالله این مورد حل می‌شود و نگران این موضوع نباشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =