وضعیتِ قرمز در اردوی قرمزها

باتوجه به مثبت شدن تست کرونای فرشاد فرجی و سعید آقایی،حالا اردوی پرسپولیسی‌ها تحت تاثیر اخبار کرونایی شدن دیگر بازیکنان این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ پس از حرف و حدیث‌های فراروان، بالاخره پرسپولیسی‌ها عازم هند شدند، اما باتوجه به کرونایی شدن دو تن از بلزیکنان این تیم، سفر سرخپوشان به هند با حواشی فراوانی همراه بود.

دیدار با تیم کرونایی

از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر، در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه، دو تیم پرسپولیس و نساجی در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو گله شاگردان گل‌محمدی همراه شد. البته هر دو گل سرخپوشان در شرایطی به ثمر رسید که عده‌ای از کارشناسان داوری، نظر به آفساید بودن هر دوگل داستند اما بیش از گل‌های پرسپولیسی‌ها، شرایط کرونایی حریف، پیش و پس از مسابقه حاشیه‌ساز شد. نماینده استان مازندران در شرایطی پای به این دیدار گذاشت که چند بازیکن و اعضای کادرفنی تیمش را به علت مثبت شدن تست کروناهایشان در اختیار نداشت. باشگاه نساجی که پیش از مسابقه هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ مسئولیتی در برابر ابتلای اعضای تیم پرسپولیس پیش از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌پذیرد اما این دیدار با هر شرایطی که بود برگزار شد. حالا شاید ترکش‌های اصرار قرمزها برای بازی با تیم کرونایی نساجی دامان خودشان را در آسیا بگیرد.

فرجی مثبت بود آقایی هم شد

اولین کرونایی پرسپولیسی‌ها فرشاد فرجی بود که از سفر به هند جاماند. البته مدافع مازنی پرسپولیس چند روز قبل از دیدار با تیم نساجی کرونا مثبت شده بود اما دومین کرونایی پرسپولیس، سعید آقایی نام گرفت. مدافع چپ پرسپولیس در تست آخر پیش از اعزام تیم به هند با مثبت شدن کرونایش روبرو شد و از سفر با هم‌تیمی‌هایش برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ جا ماند.

فضای تیم مضطرب شد

پس از مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی، حالا برخی از بازیکنان پرسپولیس که در روزهای گذشته در ارتباط با دفاع چپ تیمشان بودند، نگران ابتلای خود به گرونا ویروس هستند. در شرایطی که به محض ورود به خاک هند از پرسپولیسی‌ها تست مجدد گرفته شده است، درصورت ابتلای یک یا چند تن از اعضای تیم، تست مثبت‌هت به ایران بازمی‌گردند تا قرنطینه شوند و عبارت دیگر، از همراهی تیمشان در مرحله گروهی باز می‌مانند.

همچنین گفتنی است باشگاه پرسپولیس برای کرونایی‌ها مبلغ ۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان جریمه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =