تبرئه آمریکا از نقش داشتن در حادثه نطنز!

یک مقام دولت بایدن ادعا کرد: ما خبر بُروز حادثه در تأسیسات هسته ای نطنز را دیدیم؛ واشنگتن در این قضیه نقشی نداشته است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست امروز دوشنبه ادعایی جالب مبنی بر عدم دخالت آمریکا در حادثه اخیر نطنز مطرح کرده است.

آنطور که واشنگتن پست گزارش داده، به ادعای یک مقام دولت «بایدن» در این خصوص اینطور استناد شده که ایالات متحده در بروز اختلال در سیستم برق تأسیسات هسته‌ای نطنز دست نداشته است.

این مقام دولت آمریکا گفت: ما خبر بُروز حادثه در تأسیسات هسته‌ای نطنز را دیدیم. آمریکا در این قضیه دست ندارد و ما نمی‌توانیم توضیح دیگری به گزارش مربوطه اضافه کنیم.

روز گذشته، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در واکنش به این حادثه گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه، بر ضرورت برخورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای تاکید کرده و حق خود را برای اقدام علیه عاملان، آمران و مباشران محفوظ می‌دارد.

این در حالی است که کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی دیشب به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه دیروز تأسیسات نطنز دست داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =