پرسپولیس ایران - الوحده امارات؛ شروع مسیر نه چندان دشوار شاگردان یحیی

در اولین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین، تیم پرسپولیس ایران به مصادف الوحده امارات خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده- از هفته نخست مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، به مصاف نماینده کشور امارات، تیم الوحده می‌رود.

این دیدار از ساعت ۱۹ به وقت تهران در شهر گوا کسور هند و ورزشگاه فاتوردا یا همان جواهر لعل نهرو برگزار خواهد شد و قضاوت این دیدار را هم احمد العلی از کشور کویت برعهده خواهد داشت.

دیدار صدرنشین و تیم هشتم جدولی
این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که وضعیت دو تیم در لیگ‌های داخلی‌شان از زمین تا آسمان متفاوت است. در حال حاضر شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، با ۴۱ امتیاز از بیست مسابقه در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و با آمار ۲۷ گل زده و ۱۰ گل خورده، از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. اما در دیگر سوی میدان،اماراتی‌ها چندان اوضاع و احوال مطلوبی ندارند و فصل خوبی را سپری نمی‌کنند. درحال حاضر الوحده امارات با ۳۵ امتیاز از ۲۳ مسابقه در رده هشتم جدول رده‌بندی چهارده تیمی لیگ امارات قرار گرفته‌اند و با حذف در دو جام داخلی رئیس دولت و اتصالات، به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند.

پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی در لیگ نوزدهم جام خلبج فارس موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و الوحده امارات هم که فصل گذشته به مقام سومی لیگ رسیده بود، راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد و در این مرحله موفق شد با پیروزی ۲ بر ۱ برابر الزورای عراق راهی مرحله گروهی شود.

در نهایت باید دید اولین جدال سرخپوشان تهرانی که فصل گذشته در فینال این رقابت‌ها در مقابل اولسان هیوندای جام را از دست دادند، چه نتیجه‌ای رخ خواهد داد، آیا طبق پیش‌بینی‌ها، شاگردان گل‌محمدی کار دشواری نخواهند داشت و پیروزی را به راحتی کسب خواهند کرد و یا اماراتی‌ها شرایط پرسپولیس را در هند دشوار خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =