یورش سرخ‌های ایران به غول گروه پنجم

شاگردان گل محمدی در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از چند روز قبل به صورت متمرکز و در سه کشور عربستان، هند و امارات آغاز شده و در گروه پنجم پرسپولیس موفق شد الوحده امارات را با تک گل سید جلال حسینی از پیش رو بردارد و صدر جدول را از آن خود کند.

دیدار دوم شاگردان گل محمدی امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و پرسپولیسی ها باید به مصاف تیم قدرتمند الریان قطر بروند.

تیم قطری یکی از ثروتمند ترین تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها است لورن بلان فرانسوی و ۵۵ ساله هدایت این تیم را بر عهده دارد و با این تیم عملکرد خوبی داشته است. این تیم در حال حاضر در رده سوم لیگ ستارگان قرار دارد، از تقابل های جالب توجه این دیدار حضور شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس در تیم الریان است.

الریان قطر بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که می توان به یوهان بولی، یاسین براهیمی و عبدالعزیز حاتم اشاره کرد که در لیگ ستارگان موفق به زدن گل های زیادی برای تیم خود شده اند.

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا الریان مقابل تیم ناشناخته گوام هند قرار گرفت که در پایان با تساوی متوقف شد و نتوانست رقابت ها را عملکرد خوبی شروع کند. الریان در دیدار برابر گوام توپ و میدان را در اختیار داشت مالکیت توپ ۵۶ درصدی گواه عملکرد خوب یاران شجاع خلیل زاده در دبدار با تیم هندی است، الریان با ۱۲ شوت به سمت دروازه،۵۱۲ پاس و ۱۷ دریبل نشان داده است یکی از قدرت های گروه ۵ رقایت ها است و پرسپولیسی ها اگر میخواهند به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنند باید از دیدار با این تیم نتیجه کسب کنند.

دو تیم در هفته دوم رقابت ها امشب در ورزشگاه فاتوردا به مصاف هم خواهند رفت، اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ دو دیدار میان این دو تیم برگزار شد که یک برد برای الریان و یک تساوی رقم خورده است و پرسپولیسی ها تاکنون بردی را برابر این تیم تجربه نکرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =