آخرین خبر از وضعیت دو بازیکن کرونایی پرسپولیس

دو بازیکن کرونایی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در قرنطینه به سر می‌برند اما به احتمال فراوان سعید آقایی شانسی برای همراهی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید آقایی و فرشاد فرجی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌شان از همراهی سرخپوشان در سفر به هند بازماندند، همچنان در قرنطینه به سر می‌برند اما شرایط متفاوتی را برای اضافه شدن به اردوی پرسپولیس دارند.

فرشاد فرجی که پیش از بازی با پدیده خراسان در هفته نوزدهم لیگ برتر به کرونا مبتلا شد، دو هفته قرنطینه خود را پشت سر گذاشته و قرار است طی امروز و فردا بار دیگر تست‌های کرونا را پشت سر بگذارد و در صورت منفی شدن تست‌های جدید، احتمالاً به اردوی سرخپوشان در هند اضافه خواهد شد.

سعید آقایی اما وضعیت متفاوتی دارد و به احتمال فراوان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل از دست خواهد داد. آقایی که تست کرونایش در آخرین روز پیش از سفر به هند مثبت شد،‌ برای انجام تست‌های مجدد باید دو هفته کامل در قرنطینه باشد و با این وضعیت تنها شانس حضور در دیدار پایانی مرحله گروهی را خواهد داشت که با توجه به هزینه بالای سفر و روادید این بازیکن،‌ به احتمال بسیار فراوان مدافع چپ سرخپوشان برای مرحله گروهی به هند سفر نخواهد کرد.

تیم پرسپولیس ایران امشب (شنبه) در دومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1093307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =