پرسپولیس ایران - الریان قطر؛ تقابل شاگردان یحیی با جدی‌ترین حریف

در دومین روز از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، روز شنبه ۲۸ فروردین، تیم پرسپولیس ایران به مصادف الریان قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا ولی‌زاده؛ از هفته دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، به مصاف نماینده کشور قط، تیم الریان می‌رود.

این دیدار از گروه E این رقابت‌ها، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در شهر گوا کشور هند و ورزشگاه فاتوردا یا همان جواهر لعل نهرو برگزار خواهد شد.

جدال صدرنشین لیگ‌برتر با تیم سوم لیگ ستارگان
این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که هر دو تیم از شرایط خوبی در لیگ‌های داخلی‌شان برخوردار هستند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۲۰ بازی در لیگ با ۱۱ پیروزی، ۸ تساوی و ۱ شکست، با آمار ۲۷ گل زده و ۱۰ گل خورده، با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند و شاگردان لوران بلان در الریان در ۲۲ بازی، ۱۰ پیروزی داشته است، ۵ تساوی و ۷ شکست. آن ها همچنین آمار ۳۱ گل زده و ۲۲ گل خورده و کسب ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند.

جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در گروه
اما این دیدار از یک بعد دیگر هم بردی سرخ‌ها حساس است، باتوجه به شرایط دیگر تیم‌های این گروه، پرسپولیس کار دشواری برای صعود نخواهد داشت، جدا از گوا هند که تیم چهارم لیگ هند است و الوحده هم که تیم هشتم لیگ امارات است، الریان تنها حریف پرسپولیس در جنگ صدرنشینی است.

تقابل شجاع با رفقا
اما قطعا دیگر نکته جذاب این دیدار تقابل شجاع خلیل‌زاده ملی‌پوش تیم ملی ایران و مدافع اسبق پرسپولیس، با هم‌تیمی‌های سابقش است، بدون شک هر دو طرف از انگیزه‌های بالایی برای این دیدار برخوردار خواهند بود. در شرایطی که الریان در آخرین تقابل با تیم‌های ایرانی در برابر استقلالِ فرهاد مجیدی با پنج گل مجازات شد که حالا برای جبران آن شکیت تحقیرآمیز پای به این دیدار خواهد گذاشت.
در نهایت باید دید تقابل پرسپولیس و الریان چه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =