بیانیه جنبش حماس در واکنش به بازداشت نامزدهای انتخاباتی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بازداشت نامزدهای انتخاباتی فلسطین تجاوزی آشکار از سوی تل آویو است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز یکشنبه بیانیه‌ای را در محکومیت بازداشت نامزدهای انتخاباتی فلسطین توسط نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: حماس با قدرت در مسیر بازسازی نهادهای ملی و ارائه یک استراتژی یکپارچه برای مقابله با طرح‌های جنایتکارانه دشمن قدم برمی‌دارد.

حماس در بیانیه خود تأکید کرد که هرگز اجازه مداخله دشمن صهیونیستی در انتخابات یا لغو آن را نخواهد داد. در بیانیه حماس همچنین آمده است که بازداشت نامزدهای انتخاباتی تجاوزی آشکار است که بیانگر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و خشم این رژیم از برگزاری انتخابات و وحدت ملت فلسطین است.

این جنبش مقاومت اسلامی در ادامه نیز یادآور شد که رژیم صهیونیستی با این جنایات در حقیقت وحدت و دموکراسی ملت فلسطین را هدف قرار داده است. گفتنی است، نظامیان صهیونیست بامداد امروز در ادامه اقدامات خصمانه خود ۳ نامزد انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =