فولاد در قامت مدعی صعود از گروه D

هفته دوم لیگ قهرمان آسیا در گروه چهارم منطقه غرب دیشب با انجام دو بازی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،حسین بلقدری؛ در نخستین بازی شب گذشته، دو تیم فولاد خوزستان و الوحدات اردن به مصاف هم رفتند که فولاد موفق شد با تگ کل شیمبا از روی نقطه پنالتی از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان جواد نکونام با کسب نخستین برد خود در این گروه چهار امتیازی شده و از مدعیان اصلی این گروه برای صعود به دور بعدی مسابقات هستند. این تیم در هفته اول با ارائه یک بازی خوب مقابل تیم السد قطر به یک تساوی یک بر یک برسد.

تیم خوزستانی پس از شش فصل دوری از لیگ قهرمانان آسیا بازگشت پرقدرتی به این مسابقات داشته و با حذف العین در پلی آف و کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی خود هواداران خود را به درخشش در این بازیها امیدوار کرده است.

تیم فولاد در هفته بعدی مسابقات گروه چهارم در دیداری سخت و حساس باید به مصاف النصر عربستان میزبان این گروه برود که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت تیمهای صعود کننده از این گروه دارد.

تقابل جذاب النصر و السد

در دیگر دیدار گروه D مسابقات دو تیم النصر عربستان و السد قطر به مصاف هم رفتند که تیم عربستانی موفق شد سه بر یک از سد السد قطر بگذرد.

این بازی بین دو تیم متمول و پرستاره غرب آسیا و از مدعیان کسب جام برگزار شد که تیم النصر با برتری مقابل السد خود را به عنوان صدرنشین این گروه معرفی کند.

النصر عربستان در هفته اول مقابل الوحدات اردن متوقف شد و به کسب یک امتیاز رضایت داده بود، ولی شب گذشته با برتری مقابل السد چهار امتیازی شد و در کنار فولاد ایران شانس اصلی صعود از این گروه سخت است.

عملکرد نا امید کننده شاگردان ژاوی

شاید کمتر هوادار السد قطر با وجود تیم پرستاره و سرمربیگری ژاوی هرناندز، تصور می‌کرد این تیم در دو بازی اول خود  فقط یک امتیاز کسب کند و در خطر حذف زود هنگام از این مسابقات قرار بگیرد، به‌ویژه که شاگردان ژاوی در لیگ ستارگان قطر بدون شکست با اقتدار به مقام قهرمانی رسیدند.

بررسی هفته سوم گروه چهار

دو تیم فولاد و النصر روز سه شنبه ۳۱ فروردین در دیداری حساس به مصاف هم می روند و امید است شاگردان جواد نکونام که تا اینجای کار عملکردشان تحسین کارشناسان را در پی داشته، موفق به کسب نتیجه خوبی مقابل تیم پر قدرت عربستانی شوند.

تیم النصر فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی حضور داشت و از راهیابی به فینال باز ماند و این فصل با اتکا به حمدلله عبدلرزاق و نورالدین آمرابات و دیگر ستارگان خود امیدوار به صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمان و حضور در فینال است.

در دیگر بازی این گروه در هفته سوم دو تیم السد قطر و الوحدات اردن به مصاف هم می روند. تیم قطری مصمم است با برتری مقابل حریف خود امید خود برای صعود از این گروه را زنده نگه دارد.

بدیهی است که این گروه از دشوارترین گروه‌های منطقه غرب آسیا است که باید دید در نهایت کدام از سه تیم فولاد و النصر و السد موفق به صعود از این گروه و حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =