زور خطیبی به حریف عراقی نرسید/ تراکتور در حسرت برد

تیم فوتبال تراکتور به تساوی بدون گل برابر نیرو هوایی عراق رضایت داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب هفته ی سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتور و نیروی هوایی عراق به مصاف هم رفتند که در پایان ، این دیدار با نتیجه ی بدون گل به اتمام رسید.

تراکتور با این تساوی ۳ امتیازی شد و پیش از برگزاری دیگر دیدار این گروه میان الشارجعه امارات و پاختاکور ازبکستان در رده ی دوم باقی ماند.

تراکتور که در این بازی از مسعود شجاعی به جای اشکان دژاگه در ترکیب خود سود می برد در اکثر دقایق این دیدار عملکرد بهتری را از حریف خود به نمایش گذاشت اما هرگز نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند تا حریف عراقی به هدف خود که همان یک امتیاز است دست پیدا کند. خطیبی در نیمه ی دوم اشکان دژاگه را هم به میدان آورد تا شاید بتواند با تکیه بر تجربه ی او نتیجه ی بازی را عوض کند اما این تعویض نیز بی نتیجه ماند تا در شور های تبریزی همچنان در حسرت برد باقی بمانند.

تراکتور با این تساوی شانس خود را برای صدرنشین شدن از دست داد و برای صعود به مرحله ی بعد کار دشواری را در پیش رو خواهد داشت.

نیروی هوایی عراق نیز در روزی که ایمن حسین آقای گل لیگ عراق را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت با این تساوی دو امتیازی شد تا با دو مساوی و یک باخت همچنان در قعر جدول گروه B این مسابقات قرار بگیرد. نکته ی جالب توجه ترکیب تیم عراقی حضور طارق همان بازیکن سابق استقلال در این بازی بود.

این نخستین دیدار تراکتور برابر تیم های عراقی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بود که در پایان نتیجه ای برای دو تیم به همراه نداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =