پرسپولیس ۵ قدم از ما بالاتر است/ از باخت به این تیم بسیار غمگینم

سرمربی تیم فوتبال گوا هند گفت: پرسپولیس چهار، پنج قدم از تیم گوا بالاتر است و از باخت به این تیم بسیار غمگینم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گوا هند در هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شب گذشته به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

«خوان فراندو» سرمربی گوا در نشست خبری بعد از بازی گفت: مسابقه خیلی سختی بود؛ ابتدا به این خاطر بازی برابر یک تیم بسیار خوب. دوم به این دلیل که تعداد زیادی از بازیکنان در دو روز گذشته خسته بودند. البته من دنبال بهانه نیستم. ما اشتباهاتی در پرس کردن و انتقال توپ داشتیم. نتیجه نرمال است. پرسپولیس چهار، پنج قدم از تیم گوا بالاتر است. امروز خیلی غمگین و ناامید هستم. در نهایت ممکن نیست که بیش از این درباره بازیکنان صحبت کرد زیرا آنها به سختی تلاش می‌کنند.

سرمربی گوا درباره ایجاد هشت تغییر در ترکیب تیمش تاکید کرد: از ترکیب تیم راضی هستم چون آنها به سختی تلاش کردند. این در تمرینات امکان پذیر نیست زیرا بازیکنان نیاز به ریکاوری دارند. بازیکنان بهترین تلاششان را انجام دادند. همچنین با توجه به شرایط روحی بازیکنان، وقتی شما خسته هستید و گل دوم را هم از پرسپولیس می‌خورید، شرایط دشوار می‌شود.

فراندو ادامه داد: نتیجه برای روحیه ما خوب نبود. ابتدا این به دلیل وضعیت روحی است. بازیکنان تلاش کردند. وقتی شما چهار گل دریافت می‌کنید و می‌دانید که هفته پایانی (لیگ قهرمانان آسیا) است و با دو تیم خوب دیگر یعنی الوحده و الریان بازی دارید، این خیلی سخت خواهد بود. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است اما این لیست ما است. این واقعیت لیگ قهرمانان آسیا است. در نهایت دیدگاهم تغییر ذهنیت بازیکنان است. هیچ راه حل جادویی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =