الوحده امارات ۱ - پرسپولیس ایران ۰/ شکست غافلگیرکننده شاگردان یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس که شانس اول صعود از گروه پنجم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بود با شکستی غافلگیرکننده برابر الوحده امارات کار رفتن به مرحله بعد را سخت کرد و حالا باید حریف آخرش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. «تویز ماتائو» در دقیقه ۵ برای این تیم گل زد.


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.


ترکیب الوحده امارات 

محمد الشمسی، محمد برغوش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاز، منصور الحربی، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین


ترکیب پرسپولیس ایران 
حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آلکثیر، شهریار مغانلو

گل‌های بازی:
الوحده امارات: (تیم ماتاز ۵)
پرسپولیس: -


کارت زرد:
الوحده امارات: (فارس جمعه ۱۲) (عبدالله الکبری ۴۵+۵) (منصور الحربی ۷۱) 
پرسپولیس: (مهدی ترابی ۴۵+۵) (وحید امیری ۷۶)


کارت قرمز:
الوحده امارات: (محمد النور ۸۳)
پرسپولیس: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۵: تیم ماتاز مهاجم خطرناک الوحده با دریبل کردن مدافعان پرسپولیس وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با یک ضربه محکم توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

دقیقه ۱۱: ارسال مهدی ترابی از روی کرنر سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم با ضربه سر مغانلو راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: عمر خربین با توپ‌گیری عالی در میانه زمین از سرخ‌پوشان به شکل غافلگیر کننده‌ای از میانه زمین شوت زد تا از جلو آمدن دروازه‌بان پرسپولیس استفاده کند، اما حامد لک توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۴: احسان پهلوان با حرکت از سمت راست توپ را در جای مناسبی برای شوت زنی قرار داد و با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه توپ را روانه دروازه الوحده کرد که با حرکت دروازبان توپ دفع شد و به تیرک افقی برخورد کرد.

دقیقه ۶۷: در پی حملات متعدد پرسپولیس مهدی ترابی با یک پاس در عمق شیری را صاحب موقعیت تک به تک کرد که شیری میخواست مهاجمان پرسپولیس را با یک پاس کات بک صاحب توپ کند اما توپ او در بین راه به محمد برغوش مدافع الوحده برخورد کرد و نزدیک بود وارد دروازه شود که فارس جمعه به سرعت توپ را دور کرد.

دقیقه ۸۰: آل‌کثیر با نفوذ از بین دو مدافع الوحده و شوت زمینی از پشت محوطه جریمه به دنبال گلزنی بود که محمد الشامسی توپ را در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =