تراکتور ایران ۰ - پاختاکور ازبکستان ۰/ شانس شاگردان خطیبی همچنان زنده ماند

تیم فوتبال تراکتور ایران در پنجمین دیدار از لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان به تساوی رسید اما همچنان شانس صعود را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال تراکتور که در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد شامگاه امروز دوشنبه به مصاف تیم پاختاکور رفت و با وجود تلاشی که بازیکنان این تیم انجام دادند نتوانستند به پیروزی برسند و با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

تراکتور که تا قبل از این دیدار شش امتیاز داشت، امیدوار بود با پیروزی برابر پاختاکور ضمن فاصله گرفتن با این تیم ازبکستانی شانس صعود خود به مرحله بعد را افزایش دهد اما با تساوی برای این دیدار باید منتظر بازی پایانی بماند.  تیم پاختاکور هم با این تساوی ۴ امتیازی شد.


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب تراکتور ایران

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و سامان نریمان‌جهان

ترکیب پاختاکور ازبکستان 

سنجر کواتوف، خجی اکبر علی جانوف، ارن دردیوک، دراگان چران ، ایگور کریمتس، حجیمات ارکینوف، شرف مختیدنف، شرزود اعظمف، سردار خجای اف، دیور کلماتوف، فرخ سیفی اف


گل‌های بازی:
تراکتور ایران: -
پاختاکور ازبکستان: -


کارت زرد:
تراکتور ایران: (اشکان دژاگه ۱۸)
پاختاکور ازبکستان: -


کارت قرمز:
تراکتور ایران: -
پاختاکور ازبکستان: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۷: میلاد فخرالدینی با یک توپ گیری هوشیارانه از سمت راست فراری چند ده متری را انجام داد و با یک پاس عمقی پیمان بابایی را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ شوت بابایی اما از دقت کافی برخوردار نبود و از کنار زمین راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: نفوذ زیبا میثم تیموری از سمت چپ محوطه جریمه با شوت خطرناک این بازیکن از زاویه بسته همراه بود که کواتف آن را به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۴۱: ارسال زیبای خلماتوف از سمت چپ را دریکوف با یک پرش عالی و ضربه با پای خطرناک راهی دروازه دروازه اخباری کرد و در حالی که حتی دروازه بان تراکتور هم در این صحنه تسلیم شده بود، توپ با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۱: شلیک خطرناک اشکان دژاگه از پشت محوطه جریمه با عکس العمل دیدنی دروازه بان پاختاکور همراه بود؛ هادی محمدی در ریباند نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ به تور کناری دروازه برخورد کرده و اوت شد.

دقیقه ۵۴: شوت پای چپ موخیدینف از روی ضربه آزاد را محمدرضا اخباری با مشت راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۸: روی یک ضدحمله خطرناک، تیکدری در سمت راست محوطه جریمه توپ را به اشکان دژاگه رساند و ضربه زمینی این بازیکن با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: سانتر خطرناک تورگونبف از روی نقطه کرنر در حالی که می رفت به صورت مستقیم وارد دروازه تراکتور شود با برخورد به تیرک دروازه گل نشد.

دقیقه ۷۲: غفلت خط دفاعی تراکتور باعث به وجود آمدن یک حمله خطرناک برای حریف شد؛ چران در سمت راست محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با اخباری صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق دروازه را نشانه رفت اما دروازه بان تراکتور با عکس العملی تحسین برانگیز راه توپ او را بست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =