هفته آخر، جنگ صدرنشینی برای پرسپولیس و الوحده

از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پرسپولیس ایران، الریان قطر، الوحده امارات و گوای هند حضور دارند و حالا پس از گذشت پنج هفته از مسابقات شرایط صعود در این گروه مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ در حال حاضر، شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس با کسب چهار پیروزی و متحمل شدن یک شکست و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند.

شاگردان تن‌کاته در الوحده امارات که در هفته پنجم برد شیرینی را در برابر پرسپولیسی‌ها تجربه کردند، با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

همچنین گوا هند با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و یاران شجاع خلیل‌زاده در الریان قطر، هم با عملکری اسفناک و کسب تنها ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

با توجه به شرایط دیگر گروه‌ها، پرسپولیس ایران حتی باوجود شکست در برابر الوحده هم صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است، اما پیروزی الوحده‌ای‌ها در هفته پنجم در برابر تیم صدرنشین گروه D، شرایط این تیم را هم برای صعود بسیار مطلوب کرده است، جایی که در وهله اول شاگردان تن‌کاته به دنبال کسب پیروزی در هفته آخر در برابر گوا هستند تا صعود خود را به عنوان بهترین تیم دوم قطعی کنند، اما بدون شک تیم هشتم جدول لیگ امارات، نیم‌نگاهی هم به دیگر دیدار گروه، جدال پرسپولیس و الریان خواهد داشت، جایی که لغزش پرسپولیس می‌تواند اماراتی‌ها را به عنوان تیم صدرنشین گروه D به مرحله حذفی رقابت‌ها بفرستد.

اما از طرف دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور دارند که با ۱۲ امتیاز، یکی از بهترین عملکردها را در بین تیم‌های منطقه غرب داشته‌اند، نماینده ایران در هفته پایانی مرحله گروهی به مصاف شاگردان لوران بلان در الریان قطر خواهند رفت، دیداری که باتوجه به شرایط نچندان مطلوب الریان و نتایج ضعیف آن‌ها، چندان نمی‌تواند برای پرسپولیسی‌ها دشوار شود.

سرخپوشان ایرانی، باتوجه به تفاضل گل ۷+ که دارند، جدا از پیروزی، حتی با کسب یک تساوی هم در برابر الریان می‌توانند به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی راه پیدا کنند، اما در صورت شکست در برابر الریان و پیروزی احتمالی الوحده بر گوا، جای تیم‌های اول و دوم عوض خواهد شد و الوحده صدرنشین گروه D رقابت‌ها می‌شود.

در نهایت باید دید، تکلیف گروه D رقابت‌ها که چندان گروه سختی هم برای پرسپولیسی‌ها نبود، چه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =