پرسپولیس ایران - الریان قطر؛ عملیات حفظ صدر

پرسپولیس ایران و الریان قطر در آخرین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-مجتبی احسانی؛قرمز پوشان ایرانی در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۰۰ در کشور هند به مصاف الریان قطر خواهند. پرسپولیس برای حفظ صدر جدول نیاز به کسب امتیاز در این دیدار دارد.

در همین زمینه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الریان تاکید کرد: باید از تمام مسئولان کشوری بخواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدام‌های جدی‌تری صورت بگیرد. باید بتوانیم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شویم. همچنین از بازیکنان که شرایط و مشکلات زیادی را تحمل کردند، با آنها جنگیدند و توانستند سربلند بیرون بیایند، تشکر می کنم.

در ادامه نیز علی فریدون بازیکن ایرانی الاصل تیم الریان گفت: ما به دنبال یک پیروزی برای حفظ اعتبار الریان هستیم. ما قصد داریم با پیروزی در برابر پرسپولیس، بازیکنان را برای بازی نیمه نهایی جام امیر در برابر الدحیل ترغیب کنیم. این نشان می دهد که این مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

پرسپولیس برای حفظ صدر تلاش می‌کند

شاگردان یحیی گلمحمدی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا با قدرت حاضر شدند و موفق شدند هر چهار دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و با دوازده امتیاز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. پرسپولیس که برای قطعی کردن صدرنشینی به یک تساوی در بازی پنجم خود برابر الدوحده نیاز داشت در دیداری که کاملا برتر بود با بدشانسی نتیجه را به حریف واگذار کرد تا صدرنشینی آنها به خطر بیفتد. پرسپولیس که با دوازده امتیاز به عنوان اولین تیم مرحله گروهی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده بود اکنون برای اینکه صدرنشین بشود، باید یک امتیاز از الریان بگیرید. در صورتی که پرسپولیس ببازد و الوحده، گوا را شکست دهد، سرخ ها در گروه خود دوم می شوند.

الریان به دنبال اعاده حیثیت

تیم فوتبال الریان قطر با عملکردی ضعیف و به دور از انتظارات یکی از نخستین تیم های حذف شده این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفته است. شاگردان لوران بلان که امید زیادی برای صعود از گروه خود داشتند تا بدین جای کار بدون برد در قعر جدول قرار گرفته اند. یاران شجاع خلیل زاده که در پنج بازی اخیر خود دو تساوی و سه شکست را تجربه کرده اند در دیدار پایانی برای اعاده حیثیت به دنبال برد در برابر پرسپولیس ایران خواهند بود.

در جدول رده بندی پرسپولیس با دوازده امتیاز در صدر گروه E قرار دارد و الریان دو امتیازی، تیم چهارم گروه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =