رئیس فدراسیون فوتبال: حالا منتظر درخشش تیم ملی هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت صعود نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیامی تبریکی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون در پی صعود پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

«فوتبال ایران قطب غیر قابل انکار آسیاست. با صعود تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هواداران فوتبال کشورمان شادان از این پیروزی‌های بزرگ، به استقبال رقابت پرشور لیگ برتر می‌روند و سپس بی‌صبرانه منتظر درخشش یوزها در انتخابی جام جهانی ٢٠٢٢ خواهیم نشست.

در این مسیر پرهیاهو آن‌چه در توان فدراسیون فوتبال بود را به کار گرفتیم تا بهترین نتیجه‌ها به دست آید. از ابزار دیپلماسی بهره بردیم و با سفارتخانه‌ها در تعامل بودیم تانمایندگان ایران خارج از زمین بازنده نباشند؛ هر جا لازم بود، نیروهای مجرب فوتبال را همراه نمایندگانمان کردیم؛ در بازگشت به درخواست‌شان جهت رعایت پروتکل‌ها احترام گذاشتیم و سعی کردیم همان جایی که خواسته بودند، بهترین‌ها فراهم شود.

باز هم تلاش خواهیم کرد تا اعتبار فوتبال ایرانی در قاره کهن تقویت شود و این صعود ارزشمند را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، تمام کسانی که زحمت کشیدند تا این سه تیم در مرحله بعد باشند و البته هوادارانشان تبریک می گویم. سربلندی ایرانمان زیر سایه مهر خداوندی آرزوی همه ماست.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1094490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =