عهد ما ماندن در مسیر نصرت به فلسطین است

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: روز جهانی قدس پیامی است که مسئولیت توقف طرح‌های مصادره و غارت سرزمین‌های فلسطینی را به جامعه جهانی یادآور می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: روز جهانی قدس یادآور مظلومیت فلسطین عزیز و ملت دوست و برادر و مسئله عادلانه آنهاست که در همه وجدان‌های زنده ریشه دوانده است. این روز فرصتی برای تجدید عهد با مسئله نخستین مسلمانان و اعراب است.

وی در ادامه این پیام تاکید کرده است که مسئله قدس و زمین‌های غارت شده‌اش فقط به ملت فلسطین مربوط نمی‌شود بلکه مسئله مسلمانان و اعراب و همه ملت‌های آزاده جهان است. در کوران حوادث، باز مسئله قدس در جان‌ها و دل‌ها زنده و تپنده است. قدس است که ما را متحد نگه می‌دارد و اولویت‌های ما را تعیین می‌کند. روز جهانی قدس پیامی است که مسئولیت توقف طرح‌های مصادره و غارت سرزمین‌های فلسطینی را به جامعه جهانی یادآور می‌شود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان تصریح کرده است که عهد ما با عزیزانمان در فلسطین آن است که در مسیر نصرت مسئله عادلانه‌شان خواهیم ماند و از این اصل مشروع کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =