توقیف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون مجوز و پلاک

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین بدون پلاک و مجوز تاکنون ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین توقیف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ علی همه خانی، اظهار کرد: ظهر دیروز، ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف شدند.

وی ادامه داد: توقیف این ۳ موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ cc ظهر دیروز و در بزرگراه شهید همت شرق به غرب محدوده جوانمردان با اجرای طرح‌های پلیسی توسط تیم منطقه ۲۷ صورت گرفت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون و هنجار شکنان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آنها نیز توقیف می‌گردد.

سرهنگ همه خانی گفت: با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفی های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح به عدد ۱۳ رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =