اختصاص بیش از ۱۳۵ هزار مترمربع فضا به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۱۳۵ هزار مترمربع به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری و نوآوری در واحدهای دانشگاهی یکی از اهداف و برنامه های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در سال جاری است.

وی ادامه داد: براساس مستندات ارسالی مراکز رشد کشور از طریق سامانه سطح بندی مراکز رشد، مجموع کل فضای اختصاص داده شده به مراکز رشد دانشگاه بیش از 135 هزارمترمربع است. این فضا دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: بر اساس آمار گزارش گیری شده و  نتایج حاصل از سطح بندی مراکز رشد با توجه به تعداد هسته ها /واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان دانشگاه، تعداد محصولات تولید شده در مراکز رشد و همچنین با توجه به تعداد افراد شاغل در مراکز رشد اعم از دانشجو یا عضو هیات علمی می توان گفت که به ازای هر 35 متر مربع یک فعالیت فناورانه در دانشگاه صورت گرفته است.

دهقانی فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: فضای اختصاص یافته به مراکز رشد دانشگاه در سال 99 نسبت به سال 97 به میزان 2/9 برابر شده است که نشان دهنده یک جهش بزرگ در حمایت و پشتیبانی از ایجاد زیر ساخت های فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. ایجاد فضاهای مناسب جهت انجام فعالیت های فناورانه و نوآورانه و فعالیت های منجر به خلق کسب و کارهای نوپا و محصولات دانش بنیانی راه را برای ورود علاقمندان به این حوزه هموار می سازد.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1096498

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =