جدال تراکتور و فولاد با حریفان انتهای جدولی

دو دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران امروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم های تراکتور و فولاد که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا دیدار هایشان به تعویق افتاد بود امروز به مصاف حریفان می روند.

سایپا - فولاد؛ سه امتیاز برای نزدیکی به سهمیه

فولادی ها که فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشته اند اگر می خواهند برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشند راهی جز کسب سه امتیاز در این دیدار نخواهند داشت. شاگردان جواد نکونام که پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب نکرده اند در این بازی به دنبال بازگشت به ریل موفقیت خواهند بود. در مقابل آنها خبر ساز ترین تیم هفته اخیر فوتبال ایران قرار دارد. شاگردان فراز کمالوند که بالاخره به لطف اشتباه مسئولان پیکان پس از هفته ها موفق شدند سه امتیاز را بدست بیاورند در دیدار امروز برای فرار از انتهای جدول تلاش خواهند کرد. با توجه به شرایط جدول کسب یک امتیاز نیز برای سایپایی ها اندوخته مناسبی خواهد بود و می تواند وضعیتشان را در جدول بهبود ببخشد. این دیدار از ساعت ۱۹:۴۰ در شهر تهران برگزار خواهد شد. در هفته گذشته فولاد با تراکتور، ۱-۱ مساوی کرد و سایپا هم با رای کمیته انضباطی، ۰-۳ برنده بازی با پیکان شد.
وضعیت در جدول: سایپا با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و فولاد ۳۱ امتیازی تیم ششم جدول است.

تراکتور - ماشین سازی؛ پرشور ها در پی شکستن طلسم ۱۴۰۰

شاگردان خطیبی از زمان شروع سال جدید هنوز موفق نشده‌ اند بردی در لیگ برتر داشته باشند و امیدوارند که این طلسم جلوی همشهری‌شان شکسته شود. تراکتوری ها اگر میخواهند جزو تیم های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند باید در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنند اتفاقی که با توجه به شرایط ماشین سازی قابل پیش بینی خواهد بود. در مقابل تیم ماشین سازی قرار دارد که آمدن علیرضا اکبرپور به این تیم نیز نتوانست تغییری در شرایط آنها ایجاد کند و همچنان تیم قعرنشین جدول رده هستند. سبزپوشان در صورت شکست در این دیدار باید خود را آماده سقوط به دسته پایین تر کنند. این بازی از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. در هفته گذشته تراکتور با صنعت نفت به تساوی ۱-۱ رسید و ماشین سازی با یک گل به نفت مسجدسلیمان باخت.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و ماشین‌سازی ۱۱ امتیازی قعرنشین جدول است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =