روز سرنوشت ساز لیگ یک در کرمان و اهواز

هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال ایران امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ از چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات جام آزادگان مس کرمان کرمان در برابر استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در مقابل خیبر خرم آباد قرار خواهند گرفت.

مس کرمان - استقلال ملاثانی؛ سه امتیاز برای رسیدن به صدر

کرمانی ها که روز های خوبی را پشت سر نمی گذارند و در پنج دیدار اخیرشان طعم برد را نچشیده اند برای رسیدن به صدر جدول راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار نخواهند داشت. شاگردان رضا مهاجری که تا چند هفته قبل صدرنشین بی رقیب مسابقات بودند با نتایجی که در این هفته ها بدست آوردند صدر جدول را به حریفان واگذار کردند. در برابر آنها تیم میانه جدولی استقلال ملاثانی قرار دارد که خیالش از ماندگاری در لیگ یک تا حدودی راحت است و در ادامه مسابقات با خیال راحت حاضر خواهد شد. با توجه به شرایط دو تیم کسب تک امتیاز در این بازی نیز می تواند نتیجه ای خوب برای خوزستانی ها باشد. این بازی از ساعت ۱۹:۰۵ در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وضعیت در جدول: مس با ۴۳ امتیاز در رده پنجم و استقلال ۳۳ امتیازی تیم دوازدهم جدول است.

استقلال خوزستان - خیبر خرم آباد؛ جدال همسایه ها در اهواز

استقلال خوزستان در حالی به مصاف خیبر می رود که در جدول مسابقات به این تیم چسبیده است. استقلالی ها که در پنج دیدار اخیرشان بردی را نداشته اند اگر میخواهند به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگردند به هر سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز دارند. در برابر آنها تیم متحول شده و قدرتمند خیبر قرار دارد که به همراه عبدالله ویسی روز های بسیار خوبی را سپری می کند. خیبر که از نه دیدار اخیر خود صاحب هشت برد شده است حالا دیگر یکی از مدعیان صعود است و اگر بتواند استقلال خوزستان را نیز شکست دهد خود را به صدر جدول نزدیک تر خواهد کرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.
وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۴۰ امتیاز تیم هشتم جدول است، خیبر نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده هفتم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک روز گذشته پنج دیدار برگزار شد که این نتایج به دست آمد؛

شاهین بوشهر ۲-۱ آرمان گهر سیرجان
خوشه طلایی ساوه ۲-۰ بادران
فجر سپاسی ۲-۰ چوکا تالش
هوادار ۲-۰ ملوان
گل ریحان البرز ۲-۳ رایکا بابل

انتهای پیام/

کد خبر: 1097870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =