مقام سومی تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد در لیگ برتر

تیم‌ تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی به مقام سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز مسابقه دوم تیم تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی مقابل تیم پرمهره فراسنج تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی، نایب قهرمان فصل گذشته که فراسنج تهران را در دیدار نخست با نتیجه سه بر سه متوقف کرده و با توجه به امتیاز بهتر، بالاتر از این تیم قرار گرفته  بود، امروز در دیدار دوم با نتیجه پنج بر یک مغلوب شد.

به این ترتیب تیم های فراسنج تهران و رعد پدافند به فینال لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور راه یافتند. دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری کرج نیز به طور مشترک به مقام سوم لیگ برتر کشور رسیدند. فراسنج تهران، برادران عالمیان را در اختیار دارد و امیرحسین هدایی دیگر ملی پوش کشورمان نیز عضو این تیم است.

دکتر امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از عملکرد دکتر مهران احدی سرمربی- بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی و شاگردانش، کسب مقام سوم لیگ برتر را به آنان تبریک گفت.

تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سرمربیگری زهرا میربابایی نایب قهرمان لیگ برتر کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹  شده است‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =